Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:De meeste komen ongeveer op hetzelfde neer. Zou persoonlijk eerst een aantal proefzakjes bestellen. Vind aardbei altijd erg lekker, maar whey met aardbei smaak maakt me ontzettend misselijk.
LiannePuthzy schreef:anne_bento schreef:Ik zou geen whey nemen, echt niet heel goed voor je. Wij gebruiken de eiwitshake van Orangefit, plantaardig en goed te drinken!
Wat is de reden dat whey niet goed voor je is?
MarjanB schreef:Qua eiwitten kan je net zo goed kwark etenveel goedkoper
Rebel_Jits schreef:MarjanB schreef:Qua eiwitten kan je net zo goed kwark etenveel goedkoper
Kwark heeft juist veel minder eiwitten naar verhouding met een whey shake. Helemaal als je mixt met melk![]()
Eiwitten per 100 gram:
Kwark 9 gram
Whey 78 gram
Melk vol 3,7 gram
Als je "puur" wilt eten, neem dan vlees of vis voor de eiwitten. Kipfilet, biefstuk, scampi's, laag in kcal en hoog in eiwitten.
Zoals gezegd, ben ik fan van banaan. De aardbei ging nog wel, double chocolate is ook wel lekker (zeker warm! Chocomelk!)
Lous schreef:Whey Isolate bevat geen lactose. Met gewone Whey had ik aardig wat last van een onrustige huid, nu nergens meer last van.
Ik bestel deze altijd bij de Body en Fit, en doe deze s’ochtends door de kwark.
Favoriet is cookies and Cream.
Crazy_boon schreef:Ik gebuik zelf whey isolate van myprotein, hogere protein gehalte per portie tegenover gewone whey poeder. IK ben heel tevreden, in combinatie met de juiste training, zie je echt wel duidelijk verschil. Ik eet ook een heel eiwitrijke dieet, deze kan ook helpen.