Hey, wie kan mij vertellen wat ik met mijn nagels heb? En hoe op te lossen? De nagels zijn heel hard, de 1e en 3e zijn een beetje geel. Ik vind het erg lelijk dus wat te doen?
Dikke kans dat het kalknagels zijn. Heb het zelf ook, maar tot op heden nog niet op kunnen lossen. De ellende is dat de schimmels zowel op, in en onder de nagel zitten. Krijg je niet zomaar weg die hardnekkige ellende.
In de azijn schijnt te helpen. Half uur per dag ofzo? Geen idee of dat nonsens is of waar.
blokje
Geplaatst: 05-06-19 23:32
amado7 schreef:
In de azijn schijnt te helpen. Half uur per dag ofzo? Geen idee of dat nonsens is of waar.
Azijn helpt ook bij voetschimmel dus zou best kunnen
CynThier
Geplaatst: 05-06-19 23:33
Mocht het een schimmel zijn, adviseert mijn pedicure 2 keer per dag appelazijn druppelen. En niet voor een paar weken maar echt volhouden tot de oude nagel eruit is gegroeid
Kalknagels. Kan ook komen door je nagellak er te lang op laten zitten. Je kan spul halen bij de drogist. En je mag ze best iets beter verzorgen zo te zien.
Ik zou ook eens naar de pedicure gaan! Die ziet een hele hoop voeten, en kan denk ik ook wel advies geven. Zo niet, dan de huisarts maar dat lijkt me voor stap 1 een beetje voorbarig.
Jennyj01
Geplaatst: 06-06-19 08:27
Duidelijk gevalletje van verwaarlozing. Naar de pedicure en langdurig behandelen met een anti schimmel middel. Gaat wel even duren aangezien het al niet meer in een begin stadium zit.