Tjah, ik kan enkel delen waar het me aan doet denken, maar dat is ook maar 1 voorbeeld binnen alle mogelijkheden. Allereerst, bij twijfel, wanneer het niet minder wordt of juist erger wordt en zeker als je er ook pijn bij krijgt zou ik toch eens een bezoekje aan de arts brengen.
In mijn geval kreeg ik een bult bovenaan mn bovenbeen (onder mn zitvlak zeg maar) die maar groter werd en op een gegeven moment enorm pijn deed als er iets tegenaankwam (dat zit niet lekker meer nee). Bij mij was het ook flink rood en warm inderdaad. Uiteindelijk toch met hangende pootjes naar de huisarts gegaan omdat het na een maand nog steeds alleen maar erger werd en ik er best wel last van had. Mn vermoeden was juist, ontstoken talgkliertje die onder de huid was gaan etteren en dus eigenlijk een soort "diepgelegen" puist vormde. Onschuldig, ja. Zou ik voor een puistje naar de huisarts gaan, normaliter absoluut niet. Maar met 1 prik wist hij wel de boel te verhelpen en kon ik weer ontspannen zitten zonder mn volledige gewicht op de andere helft van mn bips te gooien.