Ik heb last van mijn voeten en spalken helpt, alleen de revalidatiearts zegt dat ik verzekeringstechnisch niet in aanmerking kom voor maatwerk spalken.

Heel leuk maar ik heb echt hele smalle voetjes, en de spalk, dropping foot spalk die ik nu heb zakt dus af.
One size fits al standaard spalken gaan hem vrees ik niet worden daardoor en ik moet nu wat gaan bedenken.
Vannacht de spalk afgelaten en gelijk bingo, morgen spreek ik de revalidatiearts weer maar als daar niks uit komt wil ik zelf wat gaan maken.
Er bestaat van dat kunstof voor voor spalken en braces, maar ik vraag me af hoe dat heet en of daar een beetje redelijk aan te komen is, en of dat voor mij bewerkbaar is.
Kan iemand me daar mee op weg helpen?
Wie oh wie werkt er op de gipskamer en weet hier wat van?

Ik vind eventueel zelf een spalk maken van normaal kunstofgips ook een optie.
Heel banketstaaf maar het ergste wat kan gebeuren is dat het niet lekker zit en dat de moeite voor niets was, ik ben niet bang voor afknellen want het word afneembaar.
Daarbij doet alles bij mij erg snel zeer dus dat t zit niet goed alarm krijg ik snel..
Zijn er mede creatievelingen die een idee hebben?
Enerzijds baal ik gruwelijk van dit gekloot anderzijds is het ook wel leuk als het lukt om zelf iets moois te maken wat voor mij werkt.
Niks doen is geen optie, ik loop overdag correct met nachtspalken, zonder compenseer ik zo dat ik wat ga waggelen, wat nekpijn en rugpijn geeft overdag.
Dus ok creatief zijn, of mijn arts moet een geniaal idee hebben morgen maar ik ga wel vast oriënteren.
Ik heb nu dit, maar dat zakt af.
Meer gevormde zullen voor mijn smalle pootjes erg breed zijn vrees ik of iemand moet een goede tip hebben, en liefst enigsinds betaalbaar en niet €80 of meer per stuk.