Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daarisdekaas schreef:Van die zij/onderbuikpijnen zijn zo vervelend want er zit vanalles daar in de buurt wat het kan zijn! Goed idee om sowieso naar de huisarts te gaan als het blijft inderdaad.
Zo heb ik sinds kort maandelijks een soort pijn die jij omschrijft, maar dat is rond de ovulatie. Erg vervelend, maar niks ernstigs. Dat zit ook wel iets meer aan de zijkant. Maar volgens mij (?) is rond die periode je temperatuur juist iets hoger dus dat lijkt me dan bij jou niet het geval.
purny schreef:Hutcherson schreef:Kun je de pijn met 1 vinger aanwijzen en zit die laag onderin je buik, aan de rechterkant? Dikke kans dat je blindedarm ontsteking hebt. Daar is spoed bij dus even telefoontje naar de huisartsenpost is gewenst.
Als je blindedarm ontsteking hebt kan je echt niet meer lopen hoor
Dais_ schreef:purny schreef:Als je blindedarm ontsteking hebt kan je echt niet meer lopen hoor
Jawel hoor, dat kan nog wel. Dat verschilt enorm per persoon.
purny schreef:Hutcherson schreef:Kun je de pijn met 1 vinger aanwijzen en zit die laag onderin je buik, aan de rechterkant? Dikke kans dat je blindedarm ontsteking hebt. Daar is spoed bij dus even telefoontje naar de huisartsenpost is gewenst.
Als je blindedarm ontsteking hebt kan je echt niet meer lopen hoor
jolmer20 schreef:Ja het is inderdaad geen ondragelijke pijn. Hooguit vervelend.
Met pijnstilling kan ik ook redelijk slapen dus dat is ook fijn.
Ik ben altijd bang dat er niks aan de hand is. Dus ik wacht denk ik inderdaad tot morgen.
Ik heb het wel steeds best wel heet e.d. maar verder wordt het niet per definitie erger.
Nog 1,5 uur werken en dat moet me ook nog wel lukken.
Ik heb geen pijn bij het plassen, ik moet overigens wel vaker plassen.