Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dorothea schreef:Zijn er Bokkers die ervaring hebben met het ketogene dieet, niet om af te vallen, maar als aanvulling op medicatie? Positieve maar ook negatieve ervaringen. Ik zou zeggen...barst los!!
nardxash schreef:Alle ervaringen mee..
Eerste periode hielp het enorm en werden mijn aanvallen ook veel minder maar na langzamerhand kwamen de aanvallen toch weer terug en is in samenspraak met de arts besloten om te stoppen met dit dieet.
Toen ik begon met het dieet heb ik eerst 5 dagen bij Sein moeten slapen/verblijven samen met een van mijn ouders omdat hun ook de juiste hoeveelheden van mijn eten moesten leren en precieze afwegen daarvan.
Polly schreef:vriendin van mij heeft dit dieet gedaan (of doet het nog), ik was enthousiast door hun snelle gewichtsvemindering en ben toegevoegd aan een FB groep.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het me vreselijk ongezond lijkt, voor mij is het niet meer dan een crash dieet.
Polly schreef:vriendin van mij heeft dit dieet gedaan (of doet het nog), ik was enthousiast door hun snelle gewichtsvemindering en ben toegevoegd aan een FB groep.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het me vreselijk ongezond lijkt, voor mij is het niet meer dan een crash dieet.
dorothea schreef:denice schreef:Is whole foods-plant based niet iets voor je?
Gezonder kan je het niet krijgen..
En heeft dit een positieve reactie op epilepsie? Daar gaat het me om. Gezond ben ik al
dorothea schreef:nardxash schreef:Alle ervaringen mee..
Eerste periode hielp het enorm en werden mijn aanvallen ook veel minder maar na langzamerhand kwamen de aanvallen toch weer terug en is in samenspraak met de arts besloten om te stoppen met dit dieet.
Toen ik begon met het dieet heb ik eerst 5 dagen bij Sein moeten slapen/verblijven samen met een van mijn ouders omdat hun ook de juiste hoeveelheden van mijn eten moesten leren en precieze afwegen daarvan.
Was je toen al volwassen?
dorothea schreef:horlynnses schreef:Geen goede ervaringen met het dieet. 7 maanden gevolgd maar aanslag op de gezondheid.
Hoezo? Ik heb de site van Kempenhaege bezocht, en dit ziet er allemaal toch redelijk gezond uit. Volgde je het als dieet om af te vallen of ter vermindering van epileptische aanvallen?
dorothea schreef:Dat schijnt vooral/alleen bij kinderen te moeten. Bij volwassenen luistert het allemaal niet zo nauw, het dieet is ook iets anders. Maar de resultaten waren positief begrijp ik. Volgt hij het nog altijd?