Ik moet over 5 weken terug op controle maar als ruiter vraag ik me nu natuurlijk af hoe lang ik moet rekenen dat ik niet op het paard zal zitten?
Sinds de val heb ik veel moeite om mijn voet goed neer te zetten (mijn tenen blijven soms hangen lijkt het.) en vanaf de plek van de pijn (en dus ook de breuk kennelijk.) voelt mijn onderbeen precies "koud van binnenuit". De dokter zei dat er een zenuw langs op loopt die dat kan veroorzaken met deze breuk, maar mag ik er op rekenen dat dat vanzelf goed komt als de breuk hersteld?

Dokter kon daar nu voor mij niet veel van zeggen omdat mijn enkel dus zodanig stuk is dat de testjes die ze daar normaal voor hebben bij mij niet echt een duidelijk resultaat geven.

Dus ik dacht; op bokt zitten ruiters en ruiters breken wel eens wat dus hier zal vast ook iemand zitten met ervaring hiermee.

Ik hoop samen met mijn kine wel oefeningen te kunnen blijven doen om de spieren goed te houden. Maar mag ik er op hopen dat ik na de controle gewoon toestemming ga krijgen om weer te rijden of maak ik mezelf dan blaasjes wijs?