Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Het lastigste is dat er onwijs veel verschillende signalen zijn.
Mijn vader had hoofdpijn en was duizelig.
Maar verder goed spraakzaam en de andere duidelijke signalen waren er niet.
De huisarts dacht aan een stoornis aan het evenwichts orgaan.
De huisarts herkende het niet eens dus.
Gelukkig zag hij mij met mijn vader richting auto strompelen ( pa leek wel dronken) dat hij toch twijfelde.
Eenmaal thuis kreeg ik een belletje van hem. Hij vertrouwde het toch niet. We moesten direct door naar het ziekenhuis. Daar wisten ze dat we kwamen.
Bleek hij een toch een Tia te hebben
purny schreef:Ik weet het nog goed. M'n vader was net van het zuurstof af maar het was er nog wel in huis. Toen ik beneden kwam kon m'n vader niet meer uit z'n woorden komen en ben ik naar beneden gerend, tank aangegooid en zuurstof gegeven.
Godzijdanj is hiermee de schade beperkt gebleven.
Dus ik herken wel zeker een tia/cva
Tanya schreef:purny schreef:Ik weet het nog goed. M'n vader was net van het zuurstof af maar het was er nog wel in huis. Toen ik beneden kwam kon m'n vader niet meer uit z'n woorden komen en ben ik naar beneden gerend, tank aangegooid en zuurstof gegeven.
Godzijdanj is hiermee de schade beperkt gebleven.
Dus ik herken wel zeker een tia/cva
Met zuurstof doe je niks op een stolsel, deze kan vanzelf oplossen of door middel van medicatie. Maar fijn dat er geen schade was verder!
purny schreef:Tanya schreef:]
Met zuurstof doe je niks op een stolsel, deze kan vanzelf oplossen of door middel van medicatie. Maar fijn dat er geen schade was verder!
Volgens mij had m'n vader een beroerte. Het was in ieder geval doodeng om zoiets te zien.
Ayasha schreef:Purny schreef:
Volgens mij had m'n vader een beroerte. Het was in ieder geval doodeng om zoiets te zien.
Zelfde probleem, het bloedvat zit dicht dus zuurstof komt simpelweg niet voorbij het stolsel