leuke voedingskleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

leuke voedingskleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 23:56

hoop hier misschien wat leuke tips te vinden.
omdat ik alleen in bezit ben van strakke shirts wat dus niet echt fijn werkt met bv geven :')
ben ik opzoek naar paar leuke voedingstops, maar wat een drama!

of ze zijn oersaai of er zit extra stof in omdat het gelijk een zwangerschapshirt is of ze zijn echt onbetaalbaar. owjah of ze hebben horizontale strepen :j

ik wil graag gewoon overal kunnen voeden zonder mijn helemaal te moeten uitkleden ;)

wie weet er dus leuke kleren waar je echt makkelijk mee kan voeden. en er ook nog leuk uitziet zonder dat je gelijk als saaie moeder door leven moet

MarlindeRooz

Re: leuke voedingskleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 00:03

Heb je gekeken bij Asos, bonprix en Zalando?

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 00:14

MarlindeRooz schreef:
Heb je gekeken bij Asos, bonprix en Zalando?

bonprix en zalando wel maar daar heb je bijna alles met zwangerschapsshirts. ga even kijken op asos!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 00:36

Ik had altijd normale kleding aan maar een hempje(met van die spaghetti bandjes) eronder aan. Op die manier kon ik het hempje onder mijn borst schuiven en mijn shirt omhoog. Dan viel het eigelijk ook nooit op omdat je geen blote buik ofzo had. Had hemden in vele kleuren :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 02:12

Voedingstops van H&M? Ik weet je stijl niet.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 02:59

Wat just_kiki zegt inderdaad. Ik droeg gewoon mijn eigen kleding in laagjes met een voedingsbh. Bovenste shirt omhoog, shirtje eronder naar beneden bh los en gaan.

Charmante voedingstops zijn er bijna niet of ze zijn behoorlijk aan de prijs.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 03:53

Kijken naar een mammae bh!
Ik vind ze geweldig! Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ook ideaal met kolven op werk.

Je kan ook een lusje maken van het bandje van een spaghetti topje, dan gaat die mee naar beneden als je je cup los klikt. Dan zit je ook noet half naakt.
Of je topje onder je borst schuiven.

Ik heb geen speciale voedingstops/voedings kleding maar dankzij mn mammae bh's en topje onder mn borst schuiven kan ik overal voeden zonder dat er iets zichtbaar is

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 04:23

just_kiki schreef:
Ik had altijd normale kleding aan maar een hempje(met van die spaghetti bandjes) eronder aan. Op die manier kon ik het hempje onder mijn borst schuiven en mijn shirt omhoog. Dan viel het eigelijk ook nooit op omdat je geen blote buik ofzo had. Had hemden in vele kleuren :)

Zo doe ik het ook
Dit is mijn 2de keer borstvoeding en heb nog steeds geen voedingskleding. Inderdaad allemaal te lelijk of te duur :P

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:10

Jenkins schreef:
just_kiki schreef:

Zo doe ik het ook
Dit is mijn 2de keer borstvoeding en heb nog steeds geen voedingskleding. Inderdaad allemaal te lelijk of te duur :P

Zo heb ik het ook gedaan.
Vond voedingskleding veel te duur :D

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:15

Hier ook weinig echte voedingskleding. Jurkjes en shirts met overslag of watervalhals, verder idd hemdje onder de gewone kleding. Op het werk gewone kleding (vnl jurkjes) en in de kolfruimte trok ik dat dan gewoon uit en zat in m'n ondergoed :)

Heb al 6 jaar bv gegeven zo en er komt nog een paar jaar aan.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:16

just_kiki schreef:

Dit dus.
Geen blote buik en ook geen blote borst. Heb de oudste zo 2.5 jaar gevoed en de jongste 7 maanden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:49

Ik draag geen broeken, dus ik heb wel veel voedingsjurkjes. Meeste heb ik bij Asos besteld.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:53

Leuke & voedingskleding past niet echt bij elkaar in 1 zin :+
Behalve jurkjes, die zijn er wel.
Ik deed ook toen ik kolfde met idd stretch hemdjes en shirtjes. En toen het te warm daarvoor was, dan maar een blote buik. Kolven deed ik toch afgezonderd.
Maar op zich zie je toch weinig blote buik als je je shirt even omhoog trekt en je kind ervoor legt? Zie wel vaker mensen het zo doen en je ziet amper wat.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 08:55

Chubby schreef:
Hier ook weinig echte voedingskleding. Jurkjes en shirts met overslag of watervalhals, verder idd hemdje onder de gewone kleding. Op het werk gewone kleding (vnl jurkjes) en in de kolfruimte trok ik dat dan gewoon uit en zat in m'n ondergoed :)

die watervalhals ga ik even ophouden! dat is wel makkelijke.

voor de rest op h&m vind ik echt weinig soeps. maar heb wel hier wat tips waar ik wat mee kan! dus even opzoek naar wat lossere shirts

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:56

Ik leef in de voedingstops van H&M. Draag er een shirt of trui er overheen dus je ziet ze toch niet. In de zomer voedingsbeha en shirtje, om te voeden dan mouw/bandje omlaag of uit doen aan één kant. Of voedingsjurkjes inderdaad.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:59

Ik had t-shirts met veel rek in de hals. Dat vond ik voldoende. Die zijn er genoeg te koop. En je hebt ook omslagdoeken speciaal voor het voeden. Is dat misschien ook een optie?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:06

SusanH schreef:
Ik had t-shirts met veel rek in de hals. Dat vond ik voldoende. Die zijn er genoeg te koop. En je hebt ook omslagdoeken speciaal voor het voeden. Is dat misschien ook een optie?

Die van https://lemejamsterdam.com/product-cate ... ng-shawls/ zijn echt prachtig maar hangt wel een prijskaartje aan. Zelf voed ik zonder shawl in het openbaar, zo'n gedoe anders.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:20

Chubby schreef:

Ik zit te kolven as we speak, trui omhoog, hempje naar beneden,bh open, kolf erin en pompen maar

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:51

hier 2x een ruim jaar met overslag shirts en jurkjes gelopen. King louie past in mijn straatje qua smaak en prijs, dus daar was ik groot afnemer. Mooie voedingsbh aan en niemand die iets zag.
In de zomer is met laagjes werken door het dragen van een hemdje echt niet fijn, veel te warm.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 14:31

Ik vind het ook echt een ding. Gat in de markt merk ik haha. Hier ook hemdje met een shirt of een blouse. Jurkjes net watervalhals bijvoorbeeld. Maar mooie voedingskleding kom ik nergens tegen.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 21:13

secricible schreef:
Ik vind het ook echt een ding. Gat in de markt merk ik haha. Hier ook hemdje met een shirt of een blouse. Jurkjes net watervalhals bijvoorbeeld. Maar mooie voedingskleding kom ik nergens tegen.

ben blij dat ik toch niet de enige ben. misschien toch maar werk van maken ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:54

pinkie87 schreef:
secricible schreef:

ben blij dat ik toch niet de enige ben. misschien toch maar werk van maken ;)

Er zijn Engelse blogs die normale voedingsvriendelijke kleding verzamelen. Dat zou echt top zijn in NL. Wel eens overwogen zoiets te bouwen maar zou niet weten waar te beginnen haha.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:57

Ik lees even mee, liep tegen hetzelfde probleem aan van de week. Heb nu toch maar even wat basic s besteld bij de H&M.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 22:48

Asos heeft leuk spul maar voor sommige stukken betaal je meer dan bij de H&M, dat wel. Ik wil zelf weer minimaal een jaar voeden dus ik vind het de investering waard.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 11:43

heb wel deze site gevonden https://www.milknursingwear.com/nursing-tops/ alleen je zit gelijk met dat je uit het buitenland moet bestellen.
als ik voor mei niets gevonden heb neemt mijn vriendin wat leuks mee uit Noorwegen daar heb je zo veel meer keuze.