Ik ben inmiddels 4 jaar chronisch ziek. Daarnaast zijn er nog wat dingen gebeurd. Nu ben ik op zoek naar dingen die mij mogelijk kunnen helpen.
Doel:
- Meer spieren en conditie
- Frustratie kwijt / mentale boost
- Beetje sociaal contact
Ik heb al gezocht, maar het is lastig om iets te vinden. Het liefst zou ik gaan boxen tegen een personal boxtrainer. Helaas kan ik dat niet betalen.
Ik heb qua therapie gekeken naar EMDR, schrijf therapie, kickboxen en pyschologische gesprekken. Ik heb geen trauma dus bij EMDR en schrijf therpaie word ik niet toegelaten. Ook praten bij de psycholoog heeft mij niet geholpen. Het is vooral frustratie wat er uit moet. Ik heb 1 keer per week fitness, maar toch mis ik iets...
Ik heb ook een gebrek aan sociaal contact, vandaar dat ik echt iets zoek, waar ik mijn ei in kwijt kan en een beetje een mentale boost van krijg.
Er moet wel rekening gehouden worden met mijn lage energie level en zwakkere spieren. Het is een beetje ingewikkeld

Wellicht er nog interessante dingen die mogelijk vergoed worden door een aanvullende verzekering? Ik kon het tot nog toe niet vinden, maar misschien weet iemand iets!
Dankjewel!!