De tip bij chronische neusbijholtenontsteking?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tin

De tip bij chronische neusbijholtenontsteking?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-19 09:58

Wie o wie heeft de gouden tip om neusbijholtenontsteking tegen te gaan? Meerdere keren per jaar gebruik ik antibiotica omdat het groene snot er aan alle kanten uit komt. Zodra m'n kind ziek is, zit ik met een infectie. Zodra het weer wisselt, zoals nu, overdag redelijk warm en snachts vriest het... Het is dweilen met de kraan open.

Wat ik al doe: rhinocort gebruik ik dagelijks in hoge dosering.
Spoelen, Neusspray en het gebruik van ibuprofen moment dat ik merk dat het de verkeerde kant op gaat. Dit helpt echter niks en kan ik alsnog aan de antibiotica. Ik slik vit D, C en echinaforce. Ik ben geopereerd en de kno arts wil nu nog een keer opereren. Maar of dat zin heeft...

eenitraM

Re: De tip bij chronische neusbijholtenontsteking?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:05

Zijn de amandelen er uit?

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:09

Wat zegt je KNO arts?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:36

Ik gebruik het hele jaar door Avamys neusspray van de dokter ivm vergelijkbare klachten, dat werkt voor mij goed :) Mocht ik toch verkouden worden dan gebruik ik er Otrivin naast.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:39

Ik heb een vergroot neusslijmvlies. Waardoor ik met hetzelfde kamp.. Bij mij wilde ze mijn neusslijm vlies een stuk wegschroeien. Maar dan moest ik de hele dag blijven sprayen de rest van mijn leven.

Naja this maar wat je voorkeur is. Ik stoom liever elke avond dan de hele dag die verslavende neusspray te moeten gebruiken.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:41

Laat je eens testen op CVID.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 10:46