Ik moet naar de kaakchirurg...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 12:33

Onder algehele narcose is alleen mogelijk met een medische indicatie. Maar ik weet niet precies hoe en bij wie je dit moet aanvragen.

Kan je via google geen kliniek vinden die je er verder in kunnen helpen? Als ik google kom ik wel wat tegen namelijk.

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 12:36

Het is niet heel conventioneel, maar je kuitbeen breken := Dan kom je in het gips te zitten en krijg je elke dag 1 trombosespuitje voor een week of 5. En dan komt het! Die moet je ZELF zetten in je buik %) De eerste week duurde het 20 minuten per keer om de spuit te zetten. Daarna had ik wat minder tijd nodig maar nog steeds een minuut of 10. Inmiddels door ook mijn ogen te sluiten, weg te kijken, muziek te luisteren en te vragen of ze mijn armen willen vastleggen met die elastieken gaat het redelijk goed haha! Ik ken een gozer in mijn ziekenhuis persoonlijk en als ik weet dat ik bloed moet prikken dan ga ik bij voorbaat al op een dag waarvan ik weet dat hij dan werkt. Hij prikt zo goed dat ik het prikje niet eens voel en tot nu toe *knock on wood* altijd in 1x raak.

Bedankt voor jullie reacties!
Chanicha, ik denk omdat ze bij mij mijn kaak echt moeten losmaken omdat de twee liggende kiezen ín mijn kaak echt liggen.
bibiq, ik ga eens googlen want ik moet me verder nog wel oriënteren op een andere kliniek. Hopelijk vergoed mijn verzekering het als ik het aanvraag met mijn reden (extreme angst).

Britt_Sisi

Berichten: 8949
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 14:09

xSCWx schreef:
Ze doen maar 1 kant tegelijk, volgens mij omdat je anders echt helemaal niet meer kan eten/drinken etc.


Mijne nu zei: wat een sukkels dat ze vorige keer niet beiden gedaan hebben.. kan makkelijk! Alleen even vloeibaar eten de dagen erna!


Ik leef nog trouwens, hij ging heel makkelijk! Hij vloog er letterlijk uit, ze moesten hem zoeken op de grond _O- had een hilarische arts! Viel me alles mee.. nu lekker verdoofd en koelen.

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Ik moet naar de kaakchirurg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 14:10

Ja ik heb liever alles in 1x, dan heb ik maar 1x de ellende :')

Fijn dat je behandeling mee viel! Ik ga maar eens zoeken naar een kliniek..

Anoniem

Re: Ik moet naar de kaakchirurg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 14:50

Bij mij waren m'n rechter kiezen er binnen 2 min uit. Boven en beneden. Geen hechtingen!

Had minimaal last. Ja de eerste dagen zijn niet zo fijn, maar ach. Je kan er beter vanaf zijn

Britt_Sisi

Berichten: 8949
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 17:38

BiBiQ schreef:
Ik verbaas me er een beetje over dat er meerdere mensen zijn die klagen over na-pijn (duh) maar niet een schema hebben om de pijnstillers in te nemen.

7 of 8 uur: 400 mg Ibuprofen
10.00 uur: 1.000 mg paracetamol
16.00 uur: 1.000 mg paracetamol
19/20 uur: 400 mg ibuprofen
22.00 uur: 1.000 mg paracetamol
04.00 uur: 1.000 mg paracetamol
(wekker hiervoor zetten, zodat je standaard op deze tijden je medicatie neemt, om een goede spiegel op te bouwen en de maximale werking te krijgen)

Als je dit goed doet, is de pijn zo goed mogelijk uit te houden.
En als dit niet werkt, ophoging vragen van een andere NSAID bij de arts.

Ik heb om 1 uur ibuprofen 500 gehad en om 2 uur paracetamol 1000 en de zeurende pijn komt er nu gewoon doorheen ;( volgende paracetamol mag officieel pas rond 20.00

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: Ik moet naar de kaakchirurg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 18:21

Echt geen zorgen maken. Die naalden voel je echt niet. En alle vier mijn verstandskiezen waren er met 2 minuutjes uit. Ik had twee ontstoken, 1 aangetaste en 1 onder de huid verstopte kies. De onder de huid verstopte kies had ik niet eens na pijn van en die moest ook gesneden worden. 1 ontstoken moest weggeboord worden en twee andere met soort klemmen. Dus heb alle varianten wel gehad helaas. Ja, klinkt allemaal heel heftig, maar echt het valt mee. Het wachten tot de verdoving werkt duurt het langste.

Rintah

Berichten: 2927
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 18:24

Minimus schreef:
Ja ik heb liever alles in 1x, dan heb ik maar 1x de ellende :')

Fijn dat je behandeling mee viel! Ik ga maar eens zoeken naar een kliniek..


Bij mij heeft de tandarts bij de verzekering aangevraagd voor onder gehele narcose, en dit is goedgekeurd.
Alle 4 zaten met punt/bijtvlak tegen voorliggende kies te drukken bij mij, maar daarnaast ook flinke angst(bij aangeven alleen al moeten huilen door de spanning/angst). Ook alle 4 tegelijk weggehaald.

Geef dit bij je tandarts aan, als die enigszins kans ziet dat je dit vergoed gaat krijgen zal die het vast voor je willen aanvragen. En kans op goedkeuring is dan ook stuk hoger omdat het dan door professional met onderbouwing wordt aangevraagd, ipv "omdat cliënt dat graag wil".

En als je indicatie krijgt voor narcose zullen ze, als je het overlegt in consult met kaakchirurg, hopelijk ook niet moeilijk doen over het meteen meepakken van de andere 2 kiezen die op zich "goed" staan.


Het enige wat ik qua prikken heb meegekregen was het prikken van het infuus. Ben op behandelkamer eerst onder zeil gebracht voordat ze andere prikken hebben gezet :+ :) erg fijn, zeker als angst vooral in naalden zit ipv tandarts/kaakchirurg :+
Ik heb geen idee waar je woont, maar bovenstaande was bij MST (Enschede)

Hutcherson

Berichten: 7434
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 18:30

Minimus schreef:
Dit topic lezen werkt echt niet :')

Ik heb twee liggende verstandskiezen in mijn onderkaak en twee verstandskiezen die er beide nu een beetje door komen, maar heb er te weinig ruimte voor. Heb van alle kiezen geen last, maar heb nog nooit gaatjes gehad en nog nooit wat laten trekken. Daar komt bij dat ik direct om me heen mep als iemand met een spuit in mijn buurt komt, laat staan mijn mond haha! Ik ben ooit doorverwezen naar een kaakchirurg in Wijchen maar die wilden geen algehele narcose doen. Omdat ik toen een interne opleiding aanging van een half jaar heb ik het on hold gezet maar van uitstel komt afstel :')

Ik lees hier dus dat ik mijn zorgverzekering moet bellen om een verklaring aan te vragen dat algehele narcose noodzakelijk is bij mij? Is veiligheidsrisico voor omstanders en behandelaar een geldige reden? Ik maak geen grapje, want uit angst sla ik om me heen. Bloedprikken is een hel, maar ik kan me nu redelijk inhouden als ik iemand krijg die goed kan prikken. Zodra ze gaan 'zoeken' ben ik er direct klaar mee.

De angst tandarts in beuningen kan ik aanraden. Ik heb mijn zorgverzekeraar erop uitgezocht dat die narcose vergoedde. De tandarts heeft alles geregeld en aangevraagd. Heb alleen eigen risico betaald.
Alle vier de kiezen zijn er tegelijk uit gegaan en mijn onderste lipbandje is doorgesneden om andere schade aan mn tandvlees te voorkomen. Uiteindelijk langer last gehad van het lipriempje dan van de getrokken kiezen.

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Ik moet naar de kaakchirurg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 20:36

Beuningen is dichtbij, kan eens kijken of deze aangesloten zit bij mijn verzekering. Beiden dank voor de tips!

LiannePuthzy

Berichten: 7004
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 22:58

Hoi, ik heb gister te horen gekregen dat mijn 2 onderste verstandskiezen getrokken moeten worden. Ik ben nu al zenuwachtig, terwijl er nog geen afspraak staat. Tandarts heeft mij doorverwezen naar een kliniek waarmee ze samenwerkt en word binnen 2 weken gebeld om een afspraak te maken voor dit jaar of 2021.

ikkeniet

Berichten: 1262
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: gehucht in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 23:22

Bij zoonlief van 10jaar klopt er heel weinig van zijn gebit.
Dus onder behandeling bij de orthodontist en de kaakchirurg.
Beugel zit er sinds vandaag in.
Nu moeten er 1snijtand en 1 voortand getrokken gaan worden.
Dat gaat na overleg met de kaakchirurg en kinderarts onder algehele verdoving gebeuren.
Zoontje gaat al jaren ziekenhuis in en uit, en is bang om geprikt te worden in zijn mond.
En daarbij vindt hij het vreselijk als er iemand aan zijn gezicht zit, beetje autistisch.
Vroeger maakte je op de poli al de afspraak wanneer dat kon gebeuren.
Nu is het zo dat het opnameburo bepaalt welke arts opereert, en welke patiënten hij mag opereren.
In principe zou het volgende week dinsdag gebeuren, maar het opnameburo heeft de kaakchirurg
van de operatielijst gehaald voor volgende week dinsdag.
Nu is het wachten wanneer er dus wel geopereerd gaat worden.
Maar dat kan augustus, september, oktober of nog later worden.
En al die tijd zit de beugel er voor Piet Snot in.

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 23:42

Wat een vervelende situatie ikkeniet...

Ik herken dat zó Lianne. Ik moet volgende maand en ik weet gewoon echt niet wat ik kan verwachten. Ik heb geen super gebit en al best heel wat behandelingen gehad. Nooit bang (alles zonder verdoving zelfs, liever even pijn dan nog zo lang met zo'n vervelende verdoving lopen :x ) maar oeii, ik zie er echt tegenop. Ik schrik ook wel van het schema dat hier gedeeld wordt, heb je echt zoveel pijnstilling nodig? -O-

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 00:59

Ik zag er ook erg tegenop, had het dan ook maanden uitgesteld.
Het laten trekken van de kiezen was te doen, al zal het niet mijn hobby worden.
Ik heb erna geen pijnstilling gebruikt, had wel vooraf paracetamol ingenomen en erna goed gekoeld (op icepack in slaap vallen werkt goed ;) ). De tweede keer had ik een kies die echt niet meewerkte en door al het gewrik meer zwelling, maar ook daarna was pijn te doen. Beide keren de dag erna gewoon gewerkt, ook nooit bij stilgestaan dat het een reden tot afwezigheid zou kunnen worden.

Het lange verdoofd zijn na afloop en tot aan van de neus vond ik nog het meest irritant, maar heb gewoon hekel aan dat verdoofde gevoel.

Hutcherson

Berichten: 7434
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 23:16

IlonavL schreef:
Wat een vervelende situatie ikkeniet...

Ik herken dat zó Lianne. Ik moet volgende maand en ik weet gewoon echt niet wat ik kan verwachten. Ik heb geen super gebit en al best heel wat behandelingen gehad. Nooit bang (alles zonder verdoving zelfs, liever even pijn dan nog zo lang met zo'n vervelende verdoving lopen :x ) maar oeii, ik zie er echt tegenop. Ik schrik ook wel van het schema dat hier gedeeld wordt, heb je echt zoveel pijnstilling nodig? -O-


Ik ben redelijk wat pijn gewend in de vorm van migraine (messteek achter mijn linker oog) en gebruikelijke hoofdpijnen. Maar ik had iedere 1,5 uur paracetamol 400mg nodig. En had zelfs voor savonds (dan werd het erger) 800mg ibu op arts voorschrift voor mn migraines ooit. Ik werd echt flauw van de pijn, maar bij mij waren ze er alle 4 tegelijk uit. Onder narcose uiteraard. Maar de operatie en begeleiding zijn echt perfect gegaan. Ik was heel bang maar daar viel me dat alles mee.

Rintah

Berichten: 2927
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 01:13

Hutcherson schreef:
IlonavL schreef:
Wat een vervelende situatie ikkeniet...

Ik herken dat zó Lianne. Ik moet volgende maand en ik weet gewoon echt niet wat ik kan verwachten. Ik heb geen super gebit en al best heel wat behandelingen gehad. Nooit bang (alles zonder verdoving zelfs, liever even pijn dan nog zo lang met zo'n vervelende verdoving lopen :x ) maar oeii, ik zie er echt tegenop. Ik schrik ook wel van het schema dat hier gedeeld wordt, heb je echt zoveel pijnstilling nodig? -O-


Ik ben redelijk wat pijn gewend in de vorm van migraine (messteek achter mijn linker oog) en gebruikelijke hoofdpijnen. Maar ik had iedere 1,5 uur paracetamol 400mg nodig. En had zelfs voor savonds (dan werd het erger) 800mg ibu op arts voorschrift voor mn migraines ooit. Ik werd echt flauw van de pijn, maar bij mij waren ze er alle 4 tegelijk uit. Onder narcose uiteraard. Maar de operatie en begeleiding zijn echt perfect gegaan. Ik was heel bang maar daar viel me dat alles mee.

Balen dat je zo'n pijn had hutcherson...


Even als tegenhanger; bij mij zijn ze ook alle 4 tegelijk verwijderd (ook narcose) maar ik zat vanaf dag 1 al onder het max wat ik aan pijnstillers mocht. Binnen een week de paracetamol volledig afgebouwd (bewust die eerst ipv ibuprofen, ivm ontstekingsremmende werking daarvan) en ibu was ik na 10 dagen compleet af.
We hadden een aantal dingen ingeslagen voor na de operatie waar ik niet op hoefde te kauwen, voor paar dagen zeg maar, maar binnen een week na de operatie slobberde ik al weer pasta met roomsaus naar binnen :p en we hadden vla/yoghurt ed over, want niet nodig :+

Ook geen last gehad van zwelling oid, sterker nog, als je goed keek kon je een lichte blauwe plek zien op m'n wang, maar dat was het. Ik heb meer en (veel) langer last gehad van waar ze het infuus hadden geprikt :+

Nu ben ik me er bewust van dat mijn herstel wel ongeveer het ideaalplaatje is, maar ik hoop dat het je toch wat rust geeft om te weten dat niet iedereen veel last heeft van veel pijn en andere ongemakken.

BETUWE
Berichten: 733
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik moet naar de kaakchirurg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 06:45

Ik moet ook naar de kaakchirug, wil graag in augustus dus moet ergens deze maand een afspraak maken.

Bij mij zit de wortel van een van mijn verstandskiezen tussen de zenuwen in mijn gezicht. Nu gaan ze eerst een mri maken van mijn hoofd en dan beslissen hoe ze hem gaan verwijderen. Dit gaat zijn of de hele kies eruit, als ze wortels nu wel goed liggen. Of ze zagen het kopje eraf en laten de wortels in mijn kaak zitten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 08:35

BETUWE schreef:
Ik moet ook naar de kaakchirug, wil graag in augustus dus moet ergens deze maand een afspraak maken.

Bij mij zit de wortel van een van mijn verstandskiezen tussen de zenuwen in mijn gezicht. Nu gaan ze eerst een mri maken van mijn hoofd en dan beslissen hoe ze hem gaan verwijderen. Dit gaat zijn of de hele kies eruit, als ze wortels nu wel goed liggen. Of ze zagen het kopje eraf en laten de wortels in mijn kaak zitten. Heeft iemand hier ervaring mee?


Bij eentje had ik dit ook. Uiteindelijk is de zenuw wel geraakt, maar heb ik intussen wel het gevoel terug. Dit heeft toch pakweg een half jaar geduurd, was vervelend maar geen ramp. Goed alleszins dat ze er aandacht voor hebben.

Een zenuw raken is natuurlijk altijd een risico. Soms komt het gevoel terug, soms niet.

Over de pijnstilling: mijn ervaring met deze operatie heb ik hier neergeschreven en in nog een ander topic. Ik had wel pijnstillers nodig (4 tanden, opengeknipte mondhoeken, niet prettig) maar legde ook véél ijs. Ik hou sowieso niet van pillen nemen, maar van binnenuit en buitenuit pijn bestrijden was noodzakelijk. Maar ik had dan ook ontsteking etc. Het is voor iedereen anders. Collega van me had er ook vier, narcose, die voelde amper iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 08:59

Ik ben nu drie dagen terug uit het ziekenhuis. Rechts was er al uit nu is links verwijderd. Ik heb een behoorlijk dikke kaak, maar ze hebben ook flink moeten boren en trekken voordat de onderste eruit ging. Twee dagen eet ik al vloeibaar en macaroni waarop je niet hoeft te kauwen. Maar het gaat al wel iets beter nu. Dus straks even wat kauwbaars proberen.

De behandeling zelf was helemaal rot, ik was zo bang dat ik tijdens de behandeling ging hyperventileren en daardoor knock out ging. Ze wilden stoppen en vroegen om door te gaan ik zo als je nu stopt kom ik niet meer terug. Maar al met al gelukkig zijn ze er beide uit en ben ik er klaar mee!

Edit ; ik slik drie keer daags 1x brufen 600mg en bij erge pijn paracetamol tussendoor. De eerste nacht was een hel.

BETUWE
Berichten: 733
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 11:05

Tieneke schreef:
BETUWE schreef:
Ik moet ook naar de kaakchirug, wil graag in augustus dus moet ergens deze maand een afspraak maken.

Bij mij zit de wortel van een van mijn verstandskiezen tussen de zenuwen in mijn gezicht. Nu gaan ze eerst een mri maken van mijn hoofd en dan beslissen hoe ze hem gaan verwijderen. Dit gaat zijn of de hele kies eruit, als ze wortels nu wel goed liggen. Of ze zagen het kopje eraf en laten de wortels in mijn kaak zitten. Heeft iemand hier ervaring mee?


Bij eentje had ik dit ook. Uiteindelijk is de zenuw wel geraakt, maar heb ik intussen wel het gevoel terug. Dit heeft toch pakweg een half jaar geduurd, was vervelend maar geen ramp. Goed alleszins dat ze er aandacht voor hebben.

Een zenuw raken is natuurlijk altijd een risico. Soms komt het gevoel terug, soms niet.

Over de pijnstilling: mijn ervaring met deze operatie heb ik hier neergeschreven en in nog een ander topic. Ik had wel pijnstillers nodig (4 tanden, opengeknipte mondhoeken, niet prettig) maar legde ook véél ijs. Ik hou sowieso niet van pillen nemen, maar van binnenuit en buitenuit pijn bestrijden was noodzakelijk. Maar ik had dan ook ontsteking etc. Het is voor iedereen anders. Collega van me had er ook vier, narcose, die voelde amper iets.


Gelukkig dat je het gevoel terug hebt gekregen.

Bij mij gaven ze aan dat het grootste risico niet eens het gevoel was maar meer dat er een kans is dat mijn gezicht aan één kant gaat hangen.

xSCWx
Berichten: 7069
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Ik moet naar de kaakchirurg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 15:15

@ Betuwe, bij mij liepen de wortels ook tussen de zenuwen door. Ze hebben er daarom bij mij voor gekozen om alleen de "kop" te verwijderen. Maar ik heb daarna alsnog een half jaar niet normaal kunnen lachen (half gevoelloos dus ik lachte scheef). Gelukkig is het nu wel weer in orde. Als ze de wortels er wel mee uithalen heb je veel grotere kans op verlamming.

Hutcherson

Berichten: 7434
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 15:33

Rintah schreef:
Hutcherson schreef:

Ik ben redelijk wat pijn gewend in de vorm van migraine (messteek achter mijn linker oog) en gebruikelijke hoofdpijnen. Maar ik had iedere 1,5 uur paracetamol 400mg nodig. En had zelfs voor savonds (dan werd het erger) 800mg ibu op arts voorschrift voor mn migraines ooit. Ik werd echt flauw van de pijn, maar bij mij waren ze er alle 4 tegelijk uit. Onder narcose uiteraard. Maar de operatie en begeleiding zijn echt perfect gegaan. Ik was heel bang maar daar viel me dat alles mee.

Balen dat je zo'n pijn had hutcherson...


Even als tegenhanger; bij mij zijn ze ook alle 4 tegelijk verwijderd (ook narcose) maar ik zat vanaf dag 1 al onder het max wat ik aan pijnstillers mocht. Binnen een week de paracetamol volledig afgebouwd (bewust die eerst ipv ibuprofen, ivm ontstekingsremmende werking daarvan) en ibu was ik na 10 dagen compleet af.
We hadden een aantal dingen ingeslagen voor na de operatie waar ik niet op hoefde te kauwen, voor paar dagen zeg maar, maar binnen een week na de operatie slobberde ik al weer pasta met roomsaus naar binnen :p en we hadden vla/yoghurt ed over, want niet nodig :+

Ook geen last gehad van zwelling oid, sterker nog, als je goed keek kon je een lichte blauwe plek zien op m'n wang, maar dat was het. Ik heb meer en (veel) langer last gehad van waar ze het infuus hadden geprikt :+

Nu ben ik me er bewust van dat mijn herstel wel ongeveer het ideaalplaatje is, maar ik hoop dat het je toch wat rust geeft om te weten dat niet iedereen veel last heeft van veel pijn en andere ongemakken.


Hoe lagen/stonden jouw kiezen erbij?
Die van mij onderin lagen plat en moest eruit gesneden/gebroken worden. Daardoor leek mijn onderkaak op die van frankenstijn xD. Had echt een vierkante kaaklijn maar geen eieren erop en ook geen verkleuring. Dat trok weg na 5 dagen ofzo. Binnen een week at ik ook weer geprakte spruitjes. Lekker was dat!

BETUWE
Berichten: 733
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 15:39

xSCWx schreef:
@ Betuwe, bij mij liepen de wortels ook tussen de zenuwen door. Ze hebben er daarom bij mij voor gekozen om alleen de "kop" te verwijderen. Maar ik heb daarna alsnog een half jaar niet normaal kunnen lachen (half gevoelloos dus ik lachte scheef). Gelukkig is het nu wel weer in orde. Als ze de wortels er wel mee uithalen heb je veel grotere kans op verlamming.



Heb je het gevoel gehad dat de genezing van deze kies anders is verlopen als bij je andere verstandskiezen?

xSCWx
Berichten: 7069
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Ik moet naar de kaakchirurg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 16:26

Bij de andere verstandskies hebben ze ook de wortel laten zitten :+ Ik kreeg bij beide kiezen (onder) een ontsteking.

BETUWE
Berichten: 733
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Ik moet naar de kaakchirurg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 16:36

Bij mij hebben ze een kant al gedaan daar eigenlijk geen problemen gehad. Maar heb op een of andere manier het idee dat als de wortels blijven zitten het eerder problemen oplevert..