Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Wat lijkt me dat lastig, als je weet dat je daardoor in problemen raakt en het dan toch alsmaar moet uitleggen.
Ik heb de laatste twee operaties angst gehad tijdens het inspuiten van de middelen.
Ik voelde het ook echt stromen en raakte daardoor in paniek. Had ook maar weinig kalmerends gehad. Dus voor mijzelf weet ik dat ik qua kalmering vooraf een olifant dosis moet, haha.
ClaudiaHS schreef:Mijn ervaring was dus positief, muv dat ik zo lang moest blijven , terwijl dat volgens mij niet erg nodig was.
Arts vertelde mij dat dit te maken heeft met de verzekering in DL, maar ik denk dat jij daar niks mee te maken hebt (NL verzekering)
StonedRomy schreef:Belangrijk is dat je een AOK pas hebt van je verzekering en vaak willen ze ook dat de verzekering een akkoord geeft op dr operatie kosten.
Anoniem schreef:Hahaha ik moet wel lachen om jouw post, ben beelddenker....
StonedRomy schreef:AOK pas is zeker nodig in het ziekenhuis waar ik altijd ga... ook als Nederlander. Genoeg mensen gezien die of zelf moesten betalen of een andere keer terug mochten komen om behandeld te worden...
ClaudiaHS schreef:Haha dat doordrammen ken ik Flettie.
Was er na 10 dagen zo zat van.
Lag daar maar te liggen en beetje rondjes door het ziekenhuis schuifelen.
Op dag 10 nogmaals gezeurd en eigenlijk wilden ze me nog wel houden, maar ik moest dan maar even door de ct-scan, als dat er goed uit zag dan mocht ik wel naar huis, als ik dan ook meteen fysio zou regelen.
(Het allerliefst hadden ze me in zo'n intern revalidatie centrum gestopt voor 6 weken)