Ik ben heel benieuwd! Vanavond komt hij binnen en vrijdag wil ik mijn eerste behandeling gaan doen. Meer bokkers die IPL thuis toepassen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusjepluus schreef:Ik heb ook de lumea. Ongeveer een jaar fanatiek mn benen geflitst en de haren bleven steeds beter weg. Daarna een jaar 'vergeten' en kan nu weer opnieuw beginnen. Ik heb uiteindelijk mn bikinilijn en snor laten laseren, dat is tot nu toe het geld meer waard geweest. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Balenciaga schreef:Suusjepluus schreef:Ik heb ook de lumea. Ongeveer een jaar fanatiek mn benen geflitst en de haren bleven steeds beter weg. Daarna een jaar 'vergeten' en kan nu weer opnieuw beginnen. Ik heb uiteindelijk mn bikinilijn en snor laten laseren, dat is tot nu toe het geld meer waard geweest. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Hoe vaak heb jij het bijgehouden na de opstartfase?
superpony schreef:Ik ben ook benieuwd.
Heb veel en hele donkere haren. Wil niet laten laseren of iets, want ben totaal niet geschikt om iets te laten doen....
Als ik lees dat ze wel terugkomen, maar lichter en dunner is het niet echt wat ik zoek, maar ben benieuwd.
Door reuma krijg ik steeds meer moeite om overal goed bij te komen en zou minder vaak ontharen wel fijn zijn.
Balenciaga schreef:superpony schreef:Ik ben ook benieuwd.
Heb veel en hele donkere haren. Wil niet laten laseren of iets, want ben totaal niet geschikt om iets te laten doen....
Als ik lees dat ze wel terugkomen, maar lichter en dunner is het niet echt wat ik zoek, maar ben benieuwd.
Door reuma krijg ik steeds meer moeite om overal goed bij te komen en zou minder vaak ontharen wel fijn zijn.
Hoezo ben je niet geschikt voor laseren?
Izzy19 schreef:De bedoeling is toch dat je eerst scheert (of waxt of iets doet waardoor het haar weg is) en dan pas met het IPL apparaat aan de slag gaat? Dat staat in elk geval in de handleiding van de Lumea. Die heb ik ook. Ik merk trouwens echt wel resultaat, maar je moet het wel bijhouden en de behandeling herhalen. Gewoon minder vaak dan in het begin. Ik vind oksels het gevoeligst en 'pijnlijkst' maar nu ook niet om te zeggen dat het echt pijn doet. Ik heb nochtans best een lage pijngrens