Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ivy_power89 schreef:Van lyrica was ik de eerste 2 weken ook zo stoned als een garnaal.... daarna werd het beter. Pijn was echt een stuk minder. Aankomen helaas wel maar ik had gewoon geen rem met eten.....
Ik ben er vrij plots mee gestopt en kreeg toen afkickverschijnselen. Dat duurde 2 dagen en toen was het verdwenen. Denk met een afbouwschema dat het een stuk minder heftig zal zijn geweest.
Ik vond de voordelen (minder pijn) in ieder geval zwaarder wegen dan de nadelen
Amitriptyline daarin tegen ben ik echt hondsberoerd van geweest. En merk weinig verschil. Zit nu op de laagste dosering want dat gaat. Maar zodra ik op standaard dosering zit gaat het fout
)

En zaldiar werkte daadwerkelijk.
Indien je ooit een verslaving gehad hebt aan harddrugs is dat wel iets waar je nog meer rekening mee moet houden.
Ik heb echt al wel e.e.a doorgemaakt kwa pijntjes en zona staat vrij hoog op het lijstje van "meest pijnlijke aandoeningen" omdat het zo'n type pijn is waarvan je niet weet waar je moet kruipen.
Zaldiar haalde daar moeizaam de scherpe randjes van af maar zeker in de meest heftige fase betekende dat niet dat ik geweldig functioneerde. Enkel dat ik mezelf er van kon weerhouden om niet te gaan janken van de pijn.
Ik had 'm trouwens ter hoogte van mijn ribben (aan de blaasjes kan je mooi zien welke "zenuw" ze volgen. Bij mij liepen ze van mijn ruggengraat tot onder mijn navel in een mooi patroontje.
) waardoor elke beweging ook gewoon pijn deed.
Dat waren hele lange weken. 
dus ik verwacht niet veel problemen met stoppen. Ja, het zal in het begin eventjes vervelend zijn, maar dat is bij mij ook vaan snel weer weg.
Sterkte!
Tijdens afbouwen had ik niet meer last van bijwerkingen, nadat ik helemaal gestopt was voelde ik me nog wel 2 dagen raar, maar dat was meer vervelend dan hinderlijk. Sussie85 schreef:Ik heb mirtazapine tegen de zenuwpijn. Van Amitriptyline werd ik helaas echt heel erg ziek. Mirtazapine werkt bij mij goed tegen de 'gewone' zenuwpijn. Echter heb ik nu weer een herpes zoster infectie in mijn mond en tegen die pijn helpt het echt niet. Eigenlijk helpt daar gewoon niks tegen. Ik wil je dus veel sterkte wensen!
Fijn om een lotgenoot te treffen.
Misschien vanavond een Tramadol want ik hoef morgen en overmorgen niet perse te autorijden.