Nagelstylistes etc wat is dit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Nagelstylistes etc wat is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 19:59

Hi bokkers,

Ik heb op het moment acryl nagels op. Het viel mij een paar weken geleden op dat een nagel wat vies was. Maar goed, ik was blijven hangen en er zat aan die kant wat lucht onder.

Nu is de nagel ernaast net eraf gegaan ( waar niks aan te zien was). Deze had nog geen lucht eronder toen ik de andere vlek zag. Deze heeft ook dezelfde kleur vlekken en ik wil toch wel even zeker weten of dit niks ernstigs is! Dus nagelstylistes of iemand die verstand heeft van nagels, wat is dit? En kan het kwaad?
Afbeelding

Suzanne F.

Re: Nagelstylistes etc wat is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 20:02

Lijkt me een schimmelnagel?

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 20:03

Suzanne F. schreef:
Lijkt me een schimmelnagel?

Dit dacht ik dus ook. Als dit het daadwerkelijk is gaan ze er allemaal per direct af! Vind het maar niks brr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 20:07

Volgens mij is dit inderdaad een infectie of schimmelnagels maar kan het niet zo goed zien. Daarnaast lijkt het wel alsof je nagel súper dun is geworden en behoorlijk is beschadigd. Hoe is de nagel eraf gegaan?
In ieder geval nagel kortwieken, goed gaan baden in appelazijn en smeren met dadi oil!

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 20:09

Anoniem schreef:
Volgens mij is dit inderdaad een infectie of schimmelnagels maar kan het niet zo goed zien. Daarnaast lijkt het wel alsof je nagel súper dun is geworden en behoorlijk is beschadigd. Hoe is de nagel eraf gegaan?
In ieder geval goed gaan baden in appelazijn en smeren met dadi oil!

Ja dat klopt. Ik ben net keihard met mijn nagel ergens tegenop gelopen dus is zeer zeker beschadigd en dun! Morgen meteen halen :)

Hier misschien een duidelijkere foto.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 20:14

Dat verklaart inderdaad waarom hij er zo uit ziet :) lijkt inderdaad een infectie/bacterie zo op de foto.
Vergeet niet de vijl die je hebt gebruikt om nu bij te vijlen weg te gooien (of goed te desinfecteren).

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 20:15

Ik denk dat dit de pseudonomas bacterie is. Is zeer besmettelijk en kan je idd oplopen als er lucht onder je acryl gezeten heeft.
Elke dag even druppelen met de vervanger van sterilon. Thea tree olie schijnt ook te helpen. Het trekt niet weg en moet uitgroeien.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-19 20:19

Cinnepin schreef:
Ik denk dat dit de pseudonomas bacterie is. Is zeer besmettelijk en kan je idd oplopen als er lucht onder je acryl gezeten heeft.
Elke dag even druppelen met de vervanger van sterilon. Thea tree olie schijnt ook te helpen. Het trekt niet weg en moet uitgroeien.

Oke dankjewel! Ik bedenk me net dat ik morgen sowieso even naar de dokter moet. Dus kan het ook nog eens aan haar vragen wat we ermee moeten doen!

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:54

Waarschijnlijk is je acryl te nat geplaatst en is er teveel lucht bij gekomen en niet schoon gewerkt .

Goed schoonhouden en inderdaad uit laten groeien
Absoluut geen nieuwe acryl op laten plaatsen

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 21:58

Is dit in een salon gedaan?
Niet meer terug gaan. Nagel is te dun gevijld en daardoor heel vatbaar voor intrekken van vuil
En pas op met zelf verwijderen. Je maakt meer stuk met dunne nagels.
Beste is een goede stylist zoeken die ze vor je verwijderd

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:11

dat is schimmel.
Dat kan gebeuren doordat er lucht onder komt. Daardoor kan er ook bacterien en vocht onder komen wat gaat zitten broeien. OOk kan het komen doordat een stylist haar materiaal niet goed schoonmaakt en desinfecteert!

Nagels eraf laten halen en even behandelen tegen de schimmel

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-19 14:38

Net terug van de dokter. Zij beweerde dat het geen schimmel was maar gewoon verkleurd? Ik ga ze toch allemaal laten afhalen en behandelen. Wat betreft de vijlen, ik heb mijn eigen vijlen :+ . Ik heb dit gevraagd voor ik naar haar kwam. Ook al zei ze dat ze de vijlen desinfecteert wil ik toch mijn eigen vijlen hebben. Hoef andersmans zooi niet op mijn nagels :+

Als het toch schimmel is is het waarschijnlijk dan van lucht onder mijn nagel.. Iedereen bedankt voor het reageren! Ik neem het zekere voor het onzekere in ieder geval. Over het werk van de styliste kan ik weinig zeggen.. Ik ken er te weinig van. Maar ze zitten buiten deze set normaal muurvast. Ik wilde eens wat langer maar ben er echt te onhandig mee. Dus lucht etc heb ik vast aan mezelf te danken