Rare dromen en betekenis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sita12

Rare dromen en betekenis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-19 19:31

Hey dames en heren,
Ik ben momenteel 32 weken zwanger van ons derde wondertje. Onze twins zijn afgelopen week twee geworden.

Mijn vader is in oktober 2016 overleden en heeft helaas de twins nooit leren kennen. Wel wist hij dat we zwanger waren. Hij is overleden na een 8 jaar durende strijd tegen kanker.

Nu heb ik vannacht zo’n rare droom gehad
Ik droomde dat hij er weer was en dat er een genezing was ( ja ja door twee ronde kogels in zijn hals te plaatsen) . Hij werd wakker en herkende mij meteen en zag dat ik zwanger was. Ook ontmoeten hij voor het eerst de twins.

Ook had ik een enrorme drang om de arts te bedanken. In mijn droom was dit dezelfde die hem al die jaren behandeld heeft en diegene waar mijn vader altijd in geloofde! Pas toen die arts zei dat er niks meer mogelijk was geloofde hij het.( tot zover je kunt geloven en accepteren dat je leven stopt nog voor je 60ste)

Ik werd echt wakker met een enorm poedersuiker. En weet eigenlijk niet wat ik met zon droom moet.
Normaa vergeet ik mijn dromen altijd vrij snel maar deze blijft mij al heel de dag bij.

Iemand een idee wat het kan betekenen ?
Ik ben helemaal geen zweverig type maar vindt het toch raar. Wellicht zijn het gewoon de hormonen

zonnebloem18

Re: Rare dromen en betekenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 19:50

Hoort wel een beetje bij de zwangerschap. Tegen het eind droomde ik echt heel naar, werd vaak huilend wakker. Hoorde dat van de dames bij zwangerschapsyoga ook wel.

Anoniem

Re: Rare dromen en betekenis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 23:17

Dromen zijn vaak een samentrekking van verschillende beelden, gedachten, zinnen, momenten,... van overdag. Bijvoorbeeld dat je je collega met jouw paard ziet rijden met een liedje op de achtergrond dat je die dag beluisterd hebt.

Sommige dromen zijn gewoon letterlijk mooie dromen, dingen waar je blij van wordt of die je heel gelukkig zouden maken. Een soort van wensdromen :) bijvoorbeeld een relatie met je crush.

Sommige dromen zijn er ook om trauma's te verwerken, dan beleef je die situatie min of meer opnieuw, maar met sommige dingen erg uitvergroot bijvoorbeeld.

Andere dromen komen dan weer voort uit je onderbewustzijn, ze vertellen verhalen die daar spelen maar waar je eigenlijk niet echt bij stil staat. Je droomt bijvoorbeeld over een goede vriendin die je jaren niet meer hebt gesproken maar zonodig nog eens moet contacteren.

Visioendromen en andere spirituele dromen bestaan bij sommige mensen ook, hier zijn vast veel voorbeelden van te vinden op spirituele fora.

Ik denk dat alleen jij kan invullen wat voor soort droom het was :)