Hey dames en heren,
Ik ben momenteel 32 weken zwanger van ons derde wondertje. Onze twins zijn afgelopen week twee geworden.
Mijn vader is in oktober 2016 overleden en heeft helaas de twins nooit leren kennen. Wel wist hij dat we zwanger waren. Hij is overleden na een 8 jaar durende strijd tegen kanker.
Nu heb ik vannacht zo’n rare droom gehad
Ik droomde dat hij er weer was en dat er een genezing was ( ja ja door twee ronde kogels in zijn hals te plaatsen) . Hij werd wakker en herkende mij meteen en zag dat ik zwanger was. Ook ontmoeten hij voor het eerst de twins.
Ook had ik een enrorme drang om de arts te bedanken. In mijn droom was dit dezelfde die hem al die jaren behandeld heeft en diegene waar mijn vader altijd in geloofde! Pas toen die arts zei dat er niks meer mogelijk was geloofde hij het.( tot zover je kunt geloven en accepteren dat je leven stopt nog voor je 60ste)
Ik werd echt wakker met een enorm poedersuiker. En weet eigenlijk niet wat ik met zon droom moet.
Normaa vergeet ik mijn dromen altijd vrij snel maar deze blijft mij al heel de dag bij.
Iemand een idee wat het kan betekenen ?
Ik ben helemaal geen zweverig type maar vindt het toch raar. Wellicht zijn het gewoon de hormonen