Inmiddels zit ik op dag 3 met een erg nare hoofdpijn..

Het zet niet door tot extreme migraine hoofdpijn waarbij ik niet meer helder uit mijn ogen kan kijken en mijn hoofd uit elkaar knalt, maar het is dusdanig aanwezig dat het mij hindert overdag, en mij wakker houd/ ik word er door wakker in de nacht.
Ik gebruik eigenlijk altijd Neurofen voor hoofdpijn en migraine en de apotheek raadde mij aan, zodra ik hoofdpijn voel, deze direct in te nemen aangezien het niet meer werkt als de hoofdpijn doorzet. Normaal gesproken werkt dit voor mij heel goed.
Helaas mag je maar 3 pillen (volgens de verpakking) per dag en op dit moment zit ik al aan de max en het doet helaas niets..
Paracetamol krijg ik helaas niet weg.
Iemand die weet of ik ook ibuprofen hiernaast kan/ mag gebruiken, geschoten dat ook ijn neurofen zit?
Dus ik zit nu op vrijdag avond weer met enorme hoofdpijn, kan nergens heen om advies in te winnen over wat ik nu nog kan doen om er vanaf te komen dus ik vraag jullie om hulp! Wat helpt er nu echt tegen hoofdpijn? Ik hoop dat ik hem vergeet tijdens het paardrijden, maar daarna komt hij vaak 10x zo hard terug..
Help want ik word er echt gek van! Zodra ik thuis ben neem ik een warme douche en duik mijn mandje in