Vorige week kreeg ik van een vriendin de vraag of ik eens een keertje mee wou gaan zwemmen. Ik zag dit wel zitten, dus zo gezegd zo gedaan.. een dag later stonden we in het zwembad. Mega onwennig natuurlijk. Iets van veel te veel winterkilo'tjes

We hebben 15 baantjes gezwommen (van 25 meter) en tussenin wat gepraat. Het was super gezellig. Ik merkte dat ik het wel leuk vond.. dus de dag erna stond ik weer met m'n zwemzakje in het zwembad. Deze keer in m'n eentje! Ondertussen ben ik 4x geweest, de laatste keer (vandaag) heb ik 30 baantjes gezwommen in 30 minuutjes.
Omdat ik er geen idee van heb van hoe je hier nu best mee begint zoek ik mede-bokkers die hier graag wat tips neerzetten voor beginnende zwemmers. En wellicht zijn er ook wel wat beginnende zwemmers die hun ervaringen willen delen?
Ik ben tot nu toe telkens in m'n bikini geweest maar ik zag dat de meeste een zwempak aanhebben. Een zwembril lijkt me ook wel handig

Iemand tips over het zwemmen zelf? (Hoe opbouwen, ...)
Ik heb al eens gekeken of er nog zo'n topic was maar ik vond niet echt een recent topic. Correct me if i'm wrong.
Groetjes,
Lien!
Edit: typfoutjes