Dit is de tweede keer in korte tijd dat ik claritromycine slik, de eerste keer nergens last van gehad behalve een vieze smaak in de mond. Nu heb ik weer een vieze smaak en GIGANTISCHE honger.
Wat staat erover in de bijsluiter? Vaak staan daar alle bekende bijwerkingen in. Ik reageer ook niet altijd exact hetzelfde als ik medicijnen voor een tweede keer gebruik.
Wat ik wel weet is dat mijn dochtertje veel darmklachten heeft. Op het moment dat haar darmen verzwakken krijgt ze flink honger maar euh komt het er ook linea recta weer uit zeg maar. Dus haar lijf komt die voedingsstoffen ook tekort omdat het niet goed opgenomen wordt.
Idee: ga probiotica slikken, in ieder geval na je kuur, zodat je je darmen sneller hersteld
Roosch
Geplaatst: 21-03-19 14:27
Ik ben totaal niet bekend met vreetkicks maar toen ik aan de antibiotica zat was niks veilig. Mijn hemel zeg wat heb ik toen honger gehad..
Maar of dat normaal is geen idee. Doorgaans val ik niet onder de klasse "normaal"
Dit herken ik totaal niet. Gisteren laatste dag van 7 daagse amoxicyline kuur gehad, totaal geen honger, moest me zelf verplichten tot eten en moest er vaak van spugen. Daarvoor doxycycline, ook 7 dagen. Daar geen nare bijwerkingen van (maar die sloeg dus niet aan), maar ook daar geen honger bij.
Aardig wat afgevallen zelfs. Dus nee ik herken die hongeraanvallen door antibiotica dus totaal niet
Ja kan hier over mee praten met bepaalde stoffen in antibiotica. Maar heb ook antibiotica gehad waar niks bij binnen bleef. Lag bij mij aan de werkzame stoffen. Helaas ben ik m'n briefje kwijt waar ik dat allemaal bij bij houd hahha