Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Dank je voor je uitgebreide antwoord. Net weer diep geslapen.
Zit in Finland/Lapland. In het midden van het grote niks. Een lokaal vliegveld 20 km verderoop. Geen trein ook. De vluchten die we gevonden hebben hebben een of twee overstappen. De eerste in helsinki. Tui vliegt wel rechtstreeks maar lijkt geen losse vluchten te doen en die zitten met hun 737 max die nu niet mag vliegen.
Arts lijkt idd erg voorzichtig en terecht ook hiij is verantwoordelijk.
Op zich klinkt vreemd hoe graag ik ook naar mijn fikjes wil beter twee dagen te lang hier dan een te vroeg. We zitten goed goede supermarkt. Kunnen zelf koken mooie omgeving en stil met frisse lucht daar waar mensen op andere plekken grof geld betalen voor kuroord omstandigheden. Lucht is zo schoon hier. Geen hooikoorts omstandigheden oo
P marena dank je. Lijkt erop dat dit staartje is van de vorige die niet lekker was genezen. Huisarts laks geweest in controle vermoed ik. Ga ik thuis ook achterheen. Week voor vertrek bloed getest en waarde was iets verhoogd. Deed hij af als verkouden ondanks mijn hoestje wat maar bleef doorzeuren.
Een voordeel uitrusten lukt goed. Paar dagen erg hoge koorts gehad. Nu zware ab kuur van 10 dagen tot en met maandag