Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ik werk in een groot bedrijf dat voornamelijk uit no nonsense mannen bestaat. Niet veel ruimte om te praten over mentale gezondheid en 'gevoelens' voor mijn gevoel.
Veel zijn van het type 'niet piepen, maar doorwerken'
Ik ben bang dat als ik aankaart dat get niet zo goed met me gaat dat ik over een paar maand niet het contract krijg dat mij is toegezegd
bigone schreef:Wanneer je in een groot bedrijf werkt zal er een arbo arts aan verbonden zijn. Hoe je je ook in allerlei bochten draait, niet ziek melden en door martelen tot je eindelijk je vaste contract hebt kan dus betekenen dat je helemaal afknapt met alle gevolgen van dien. En dan ben je echt heel ver heen want we hebben het over geestelijk welzijn, niet over een gebroken been. Hoe staat je vriend hier in, kunnen jullie het tijdelijk van één salaris redden misschien, wanneer je dus geen contract krijgt?
fleurtjeuh schreef:Het punt met vrij vragen is ook dat ik in een team van maar 3 mensen werk en hele specifieke taken heb. Als ik er niet ben moeten mijn collega's dit oppikken en dit is voor hun heel veel meer werk en kunnen ze hun eigen werk niet doen.
Matheno schreef:fleurtjeuh schreef:Het punt met vrij vragen is ook dat ik in een team van maar 3 mensen werk en hele specifieke taken heb. Als ik er niet ben moeten mijn collega's dit oppikken en dit is voor hun heel veel meer werk en kunnen ze hun eigen werk niet doen.
Niemand is onvervangbaar. Dat is een probleem voor het bedrijf, niet van jou.
fleurtjeuh schreef:Het punt met vrij vragen is ook dat ik in een team van maar 3 mensen werk en hele specifieke taken heb. Als ik er niet ben moeten mijn collega's dit oppikken en dit is voor hun heel veel meer werk en kunnen ze hun eigen werk niet doen.