Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keell94 schreef:fohnen met een fohn borstel. zorg dat je haar vochtig is en smeer een klein beetje mousse op je aanzet.
zorg dat je een ronde fohn borstel hebt en roteer de borstel een aantal keer, zet je fohn niet recht OP je haar maar een beetje schuin, zo krijg je de minste schade aan je haar en fohn je de haren ook mooi plat waardoor ze gaan glimmen ipv pluizen,
edit: bedoel dit soort borstels dus niet een fohn en borstel in een, daar breekt je haar vanaf.
[ Afbeelding ]
[ [url=m/OD4zSN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mirjam1202 schreef:Keell94 schreef:fohnen met een fohn borstel. zorg dat je haar vochtig is en smeer een klein beetje mousse op je aanzet.
zorg dat je een ronde fohn borstel hebt en roteer de borstel een aantal keer, zet je fohn niet recht OP je haar maar een beetje schuin, zo krijg je de minste schade aan je haar en fohn je de haren ook mooi plat waardoor ze gaan glimmen ipv pluizen,
edit: bedoel dit soort borstels dus niet een fohn en borstel in een, daar breekt je haar vanaf.
[ Afbeelding ]
[ [url=m/OD4zSN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh super! Ik heb dit in het verleden wel eens gedaan inderdaad! Ik vind alleen dat je er een beetje een glad kapsel van krijgt zegmaar… kan ook aan mijn föhn kunsten liggen natuurlijk![]()
Ik vind het nml soms leuk dat het een beetje 'messy' is.
Manderino schreef:Laat zoiezo je haar goed knippen, ik heb heel veel korte laagjes laten knippen.
En ik sweer bij de divabrush 40 mm (alleen als je laagjes hebt)
Iets touperen aan de bovenkant, lekker wat haarlak(ik heb wella flex volume) en onmisbaar wat volume poeder kneden op je aanzet.
[ [url=m/N7KHyM.jpg]Afbeelding[/url] ]