Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Het is in juni op IJsland toch niet zo koud dat je thermokleding aan hoeft? Gewoon meerdere lagen afhankelijk van hoe warm het is, voldoet meestal prima in de zomer.het is dan meestal rond de 10-12graden.
Tanya schreef:verootjoo schreef:Het is in juni op IJsland toch niet zo koud dat je thermokleding aan hoeft? Gewoon meerdere lagen afhankelijk van hoe warm het is, voldoet meestal prima in de zomer.het is dan meestal rond de 10-12graden.
Ja maybe, haha. Ik heb vandaag 3 uur buitengereden met regen en koude wind en ik ging half dood, dus ik wil in ieder geval goed voorbereid op pad gaan
verootjoo schreef:Oh, als je het hier al koud hebt is het ms wel nodig ja![]()
Ik heb altijd spullen van craft. Heel fijn merk. Gebruik het op wintersport, maar trek het pas aan als het rond de -10 is anders heb ik het echt te warm![]()
Ik denk dat je het beter in een goede wind/waterdichte jas kan zoeken
Tanya schreef:Ik ga in Juni meerdere dagen paardrijden op Ijsland, en het lijkt me handig om goede thermokleding mee te nemen. Echter, welk merk is goed?
Heeft er iemand ervaring met goede thermokleding? Het liefst niet voor de hoofdprijs natuurlijk, maar als dat echt het beste blijkt te zijn is het maar zo.