Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubblewrap schreef:Niet deze specifieke klik. Wel dat ik bij teveel inspanning een klik voel bij elke buiging van de knie, en als er kracht op komt. Als ik dan mijn knie tot het uiterste belast, slaat hij op slot. Dan trekt het aan de zij- en achterkant van de knie.
Dagelijks leven geen problemen mee... Maar bij jou klikt hij dus de hele dag door? En dan hoor je het niet, maar voel je het alleen?
_Ekenna schreef:Ik heb al zo lang als ik mij kan herinneren een klik/kraak in mijn enkel, iedere dag. Sporadisch had ik er eens last van en was het een dag of twee flink pijnlijk, vooral met traplopen. Nu is dat al twee weken non stop en ga ik er zo voor mee naar de dokter. Als ik mijn klachten met de buurman (33jr) vergelijk dan komen die precies overeen. Zijn enkel is versleten..
Science90 schreef:Blijkbaar hebben veel mensen het, maar vindt niemand het echt een probleem
Science90 schreef:_Ekenna schreef:Ik heb al zo lang als ik mij kan herinneren een klik/kraak in mijn enkel, iedere dag. Sporadisch had ik er eens last van en was het een dag of twee flink pijnlijk, vooral met traplopen. Nu is dat al twee weken non stop en ga ik er zo voor mee naar de dokter. Als ik mijn klachten met de buurman (33jr) vergelijk dan komen die precies overeen. Zijn enkel is versleten..
Wat is er bij jou uitgekomen Loes?