Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:wat vervelend... klinkt als opvliegers, maar dat zal gezien je leeftijd niet logisch zijn he..
Ik zou de uitslag van het bloed even afwachten, je kan niet zo veel verder denk ik. sterkte!
daantjuhhh schreef:Toevallig iets wat kunststof of donor is in je lijf zitten?
Pandora2 schreef:Eerst de bloedresultaten afwachten lijkt me het beste.
Ik hoop wel dat je niet 4 x 2 paracetamol van 1g slikt ? Dat zou wel een beetje veels te veel zijn.
fleurtjeuh schreef:juval schreef:wat vervelend... klinkt als opvliegers, maar dat zal gezien je leeftijd niet logisch zijn he..
Ik zou de uitslag van het bloed even afwachten, je kan niet zo veel verder denk ik. sterkte!
Heel vervelend maar waar, het zouden wel opvliegers kunnen zijn. Er zijn volgens mij meer vrouwen dan je denkt die te vroeg in de overgang gaan. En daar wordt pas heel laat naar gekeken uiteraard, want je verwacht het niet. Hierdoor zou je zomaar lang met klachten kunnen blijven lopen
_Karlijn schreef:Zonder de paracetamol kan ik niet, ik heb een wervel op 2 plekken gebroken.
Pandora2 schreef:_Karlijn schreef:Zonder de paracetamol kan ik niet, ik heb een wervel op 2 plekken gebroken.
EllendeBeterschap hiermee ook!
Normaal zullen ze je leverwaarden wel gecheckt hebben ook in het bloedonderzoek. Heel belangrijk als je langere tijd pcm gebruikt.
Andere pijnstillers geen optie ?
Kennis van mij heeft lang pcm gebruikt na hersenschudding en zijn lever is er niet best aan toe.
Warboel schreef:Zou het niet iets met die wervel kunnen zijn? Je lichaam die daar een beetje zit te rommelen?
Heb het zelf ook wel eens gehad, voelde me niet ziek en had alleen een soort "twitch" in m'n ogen, die maakten steeds ongecontroleerde bewegingen. Toen ik bij de huisarts kwam daarvoor bleek ik 39 graden koorts te hebben.. Moest het toen bij gaan houden en had echt dagelijks koorts maar voelde me niet ziek. Op hoofdpijn en die ongecontroleerde bewegingen na. Dokter heeft het toen gehouden op voorhoofdsholte ontsteking maar de precieze oorzaak heb ik nooit echt achterhaald, is ook vanzelf weer overgegaan.
Tanya schreef:Zijn je nieren recent nog gecontroleerd als je lithium gebruikt? En zeker als je koorts hebt is het wel goed om iig de lithium spiegel in de gaten te houden. Heeft wrs niks met de oorzaak van je koorts te maken, maar wel iets om even over na te denken!
_Karlijn schreef:Tanya schreef:Zijn je nieren recent nog gecontroleerd als je lithium gebruikt? En zeker als je koorts hebt is het wel goed om iig de lithium spiegel in de gaten te houden. Heeft wrs niks met de oorzaak van je koorts te maken, maar wel iets om even over na te denken!
Neem aan van wel, ben helemaal doorgelicht toen ik een maand geleden begon met lithium. Ook 1x op de HAP gezeten met verdenking van lithiumintoxicatie maar was loos alarm.
Tanya schreef:_Karlijn schreef:Neem aan van wel, ben helemaal doorgelicht toen ik een maand geleden begon met lithium. Ook 1x op de HAP gezeten met verdenking van lithiumintoxicatie maar was loos alarm.
Ok, en wanneer zou je het moeten laten controleren? Want juist als je het gebruikt is het belangrijk om het af en toe te controleren. Zeker als je nu klachten hebt van misselijkheid etc.
Kayleigh__ schreef:Ben benieuwd wat er uit je onderzoek komt. Loop zelf 2-3 maanden met soortgelijke klachten, maar dan niet dagelijks koorts, maar een paar keer per week enorme pieken.
Huisarts weet niet wat het is en uit het bloedonderzoek kwam niks..
Inmiddels een doorverwijzing gehad voor de internist. Kreeg van hem de opdracht om tot aan de komende afspraak een dagboek bij te houden: 4x per dag (of vaker indien koortspiek) temperaturen en opschrijven. Ook andere klachten en de bezigheden van dat moment opschrijven.
Misschien ook een idee voor jou om dit te doen mocht je dit niet al doen.
Beterschap!