Ik had vorige week een afspraak gemaakt en kon pas 27 maart terecht. Toen ik 3 nachten achter elkaar wakker werdt met pijn en niet meer kon slapen en ook mijn kiezen niet meer op elkaar kon zetten heb ik de ochtend erna gebeld naar de kaakchirurg of ik eerder terecht kon omdat ik zo'n last had.
Via de tandarts moest ik een spoedafspraak aanvragen en kon afgelopen vrijdagochtend terecht.
Zowel boven als onder zijn getrokken. Het was inderdaad flink ontstoken zei de arts en het moest er nodig uit.
De ingreep viel mee en mijn zwager die niet zo lang geleden ook zijn verstandskiezen heeft laten verwijderen had weinig last dus ik had goede hoop dat het mee zou vallen met de pijn, maar helaas zoals altijd hen ik pech en ontiegelijk pijn.
Ik heb Brufen bruis 600 meegekregen maar dit helpt maar kort en een klein beetje.
Ik heb chronisch pijn en ben al best wat medicatie gewend dus vraag me af of het bij misschien minder goed werkt daardoor..
Ik heb niet zozeer last van de plek van de verwijderde kiezen, maar mijn kiezen/tanden ernaast kloppen regelmatig(voelt alsof plaatjes beugel extreem is aangedraaid), heb soort van tandpijn, mijn tandvlees boven bij snijtand en kies ernaast voelt ontstoken en vooral de zwelling doet zeer(voelt alsof het elke moment kan ontploffen zoals bij dr popper

De zwelling lijkt vandaag iets afgenomen maar qua pijn niet.
Zoals ik zei ben ik aardig wat pijn gewend maar wordt er echt moedeloos van! Ken weinig mensen die dit hebben gedaan maar zij hadden niet zoveel last als ik. Ik vraag me af of deze pijn normaal is aangezien het dus eigenlijk niet zozeer de getrokken kiezen zijn.
Ik zou het liefste bellen of ik niet iets sterkers kan krijgen (of mijn morfine hiervoor kan gebruiken) maar wil niet onnodig bellen als het normaal is dat je zo'n pijn kan hebben.
Zoals gezegd ken ik niemand die het zo had en jullie zijn geen arts, maar misschien zitten hier bokkers die mij gerust kunnen stellen dat dit heel normaal kan zijn om juist van omliggend gebied last te hebben zodat ik niet onnodig moet bellen. Of juist mij over de drempel kan aanmoedigen wel te bellen. Thanks!