Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:Ik heb mijn enkel niet gebroken, wel beschadigd en er af en toe nog last van. Dit is al minstens 10 jaar geleden, langer al denk ik maar vooral met vochtig koud weer moet ik even opstarten en ik ga er nog heel snel doorheen. Hij knakt bij mij altijd als ik mijn voet draai. Het kan dus best zijn dat er door die breuk binnenin wat beschadigd is en het een zwakke plek blijft.
Dawn1993 schreef:Vandaag Bij de HA geweest. Volgens haar is dit een vaak geziene klacht na een breuk. Operatie raad ze niet aan wegens blijvende klachten die vaak ontstaan na operatie.Volgens haar niks aan te doen aan de pijn. Kan eventueel steunzolen dragen.
Timbers schreef:Ik heb mijn enkel in mei 19 jaar geleden gebroken op 3 plaatsen en er zijn veel dagen dat ik nergens last van heb, maar ook dagen dat ik uit bed opsta en denk auw, zomaar ineens zonder aanwijsbare reden. En dan gaat het maanden prima en doe ik dingen waarvan ik denk ik zal wel last krijgen en dan niks. En soms doe ik niks bijzonders en heb ik ineens last. Geen idee, ik heb het geaccepteerd en leer er maar mee leven