Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnetje1903 schreef:Ze slaapt (helaas) niet bij mij in bed omdat ze dan niet wil slapen. Op mijn kamer ligt ze ook niet omdat ze heel onrustig en met veel geluid slaapt en ik daar wakker van blijf liggen.
Ik ben helaas een slechte en lichte slaper. Val na een voeding snachts op niet meteen in slaap maar lig nog een half uur wakker.
Overdag met haar meeslapen lukt me ook niet. Ze slaapt max een uurtje en dat is voor mij te kort. Doe ik het wel voel ik me beroerd en vermoeider dan wanneer ik het niet heb gedaan.
Heb nog best wat weerstand tegen een training, maar na al het denkbare geprobeerd te hebben en het slapen niet beter wordt ben ik me toch aan het orienteren op een eventuele slaaptraining
justdiesel schreef:Laat eens iemand komen die aardstralen meet, klinkt misschien belachelijk maar hier sliepen ze s'nachts ook niet goed.
We geloven er zelf helemaal niet in maar verdomd nadat er iemand was geweest sliepen de kinderen door!
En die waren nog te klein om er vanaf te weten of in te geloven, een volwassenen kan zichzelf nog voor de gek houden...