Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Laibadji schreef:Het jammere is dat ik dit wel degelijk aangegeven heb maar dat niemand mij geloofde. Ik geef mij altijd meer dan 100%. En ik lach en probeer er redelijk uit te zien... Mensen zijn dat gewoon van mij.
Ik herken dit.
Je kan beter een janker zijn. Ben ik na jaren ook achtergekomen
Pandora2 schreef:Maanlicht schreef:Ik heb deze tuut ook gehad toen ik net met mijn burn-out thuis kwam te zitten. Is heel vervelend maar gaat vanzelf over bij genoeg rust.
Mijn tuut duurt nu al 5 jaar. Denk dat 'm niet meer zal verdwijnen helaas
Pandora2 schreef:Laibadji schreef:Deze avond ga ik naar de craniosacraal therapeut. Ik hoop bij hem verlichting te vinden. In de hoop dat de tinnitus beter wordt.
Laat je weten hoe het ging ? Ik had al gehoord dat osteopathie bij sommige mensen ook verbetering geeft.
Laibadji schreef:Maanlicht schreef:Ik heb deze tuut ook gehad toen ik net met mijn burn-out thuis kwam te zitten. Is heel vervelend maar gaat vanzelf over bij genoeg rust.
Wat heb jij dan gedaan?
Denk soms ook aan burnout maar ben daar mentaal nog niet klaar voor om dat te aanvaarden.
Laibadji schreef:Dat van de stress klopt zeker. De laatste weken kon ik niet meer ademen. Ik had zeer veel last van mijn chronische hyperventilatie.
Ik ben er mij bewust van dat ik meerdere keren over mijn grenzen ben gegaan.
Het jammere is dat ik dit wel degelijk aangegeven heb maar dat niemand mij geloofde. Ik geef mij altijd meer dan 100%. En ik lach en probeer er redelijk uit te zien... Mensen zijn dat gewoon van mij.