omdat ik nu helemaal kriebelig wordt van mijn hoofdhuid dacht ik eens vragen of bokt nog tips heeft.
even kort verhaal
ik heb hier vaker last van ook buiten mijn zwangerschap maar dit kan ik goed verhelpen om dan even iets vaker mijn haar te wassen ( was normaal max 3x per week)
nu heb ik begin van mijn zwangerschap hele extreme haar uitval gehad dat ik echt dacht nou ik houd niets meer over zo.
maar weet nog niet wat ik liever nu heb

sinds 4weken heb ik zo veel jeuk op mijn hoofdhuid dat ik het tot bloedens kapot krab. ik ben het dus iets meer gaan wassen wat wel hielp.
maar ik moet de jeuk nu tegen gaan door elke dag mijn haar te wassen dan kan ik het nog enigszins volhouden.
ik smeer voor dat ik mijn haar was (half uurtje van te voren) mijn haar in met jojoba olie in. en gebruik speciale shampoo met aloë Vera die ik nu ruim 2 jaar gebruik (is enige shampoo waar ik tegen kan)
maar ik wordt echt zo ziek van de jeuk dat ik hoop dat mensen hier misschien nog tips hebben.
en anders ga ik maandag naar de huisarts, maar die zegt toch ligt aan je zwangerschaps..