Het begon allemaal begin oktober met een nogal vieze smaak in mijn mond. Het leek af en toe alsof ik een riool door slikte en het was zeer onprettig. Hiervoor naar de dokter geweest maar die kon niks vinden. Alles zag er prima uit en niks opgezwollen of op gezet. Met veel mondspoeling werd het uiteindelijk minder en ging het weg.
Totdat ik medio december in de tram opeens het gevoel kreeg dat mijn keel onwijs werd dicht geknepen en ik niet meer goed kon ademen. Hierna gelijk naar de HAP geweest maar again niks opgezwollen qua klieren en alles was goed. Dit werd als een paniek/stress aanval neergezet.
Er is nog even gedacht door de dokter dat mijn keelamandelen eruit moesten maar dit is afgekeurd door de kno arts
Tot die tijd heb ik bijna elke dag wel dat benauwde gevoel gehouden wat mij in januari toch weer bracht aan een bezoek aan de huisarts. Lymfeklieren waren erg groot en kreeg een kuurtje mee. Dit hielp nauwelijks en 2 weken later kreeg ik er nog 1.
Nu zijn we zo’n beetje ander halve maand verder en die benauwde drukkende gevoel is nog steeds aanwezig. Ik begin bijna te denken dat het in mijn hoofd zit en dat het door de stress komt allemaal.
Vandaag nogmaals naar de ha geweest en de rechterkant van mijn schildklier is opgezet samen met mijn lymfeklieren. Dit geeft mij behoorlijk veel stress en hypogonder als dat ik ben heb jk alle nare situaties als gehad..
Wat is er mis met mij?