Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Ik denk dat je een flinke griep hebt. Daardoor zijn je lympheklieren zo opgezet. En dat plekje naast je neus en vinger staan daar los van, maar omdat je weerstand laag is door de griep, kan je lijf nu niet goed tegen die infecties vechten.
Even goed in de gaten houden, mocht het erger worden of niet overgaan, terug naar de huisarts, het is mogelijk dat je antibiotica krijgt of anders een antibiotica zalf voor die plekken.
Ik denk niet dat je lijf aan het vechten is tegen het spiraaltje. Maar je lijf kan daar misschien wel iets door verzwakt zijn. Maar lijkt me niet de hoofdoorzaak.
Coentjuh schreef:_San87_ schreef:Vraag je huisarts eens te focussen op je lymfeklieren en of daar wat mis mee is.
Inderdaad. Wil je niet bang maken, maar omdat je ook zegt over dat enorm zweten (zo erg dat je je bed moet verschonen?), bult lymfeklieren.. dat was bij mijn vriend foute boel. Beter alles goed checken.
Coentjuh schreef:De klieren deden bij hem absoluut geen pijn. En dat was achteraf ook een symptoom van.. Nogmaals wil je niet bang maken, maar wens je die ellende echt niet toe. Houdt het in de gaten, als de lymfe opgezet blijven, zeker nog eens laten checken bij de huisarts.
Coentjuh schreef:De klieren deden bij hem absoluut geen pijn. En dat was achteraf ook een symptoom van.. Nogmaals wil je niet bang maken, maar wens je die ellende echt niet toe. Houdt het in de gaten, als de lymfe opgezet blijven, zeker nog eens laten checken bij de huisarts.