Het is allemaal ongeveer 5 jaar geleden begonnen. Van mn paard gevallen met een spring wedstrijd op mijn linker kant. Links is altijd mijn zwakke kant geweest.
Toen diverse onderzoeken gehad en ze zeiden ja je schouder is te groot en dergekijke dus leer er maar mee leven.
In de tussen jaren nog veel pech gehad met de linkerkant. En ook mn arm. In 2017 een flinke scooter ongeluk gehad en wederom ook op mijn linkerkant.
Na diverse onderzoeken nu van echo's fotos en zelfs een mri zijn ze eindelijk er achter gekomen. Ik kan via de site van het ziekenhuis in mijn dossier kijken en zo dus ook bij de uitslagm alles definitief hoor ik komende woensdag.
Het komt er een beetje op volgende neer.
Uiteindelijk staat er dat de pees van de biceps over een andere pees heen schuift. Dat hoort niet. Je bicepspees is verschoven.
Wie heeft ook zoiets wel is mee gemaakt en wat is er toen aan gedaan?
K vraag dus of mensen dit ook wel is hebven mee gemaakt.
verootjoo
Geplaatst: 03-02-19 14:59
Zou ook woensdag afwachten. Lijkt me juist het enige passende advies wat hier geschreven kan worden. Je hebt geen idee over welke andere pees hij heen schuift, en hoe ie dan verschoven is, dus weinig van te zeggen zo en ook niks van te zeggen wat ze eraan gaan doen. Het zou ook maar zo kunnen dat je het verkeerd geïnterpreteerd hebt, want ik kan me niet voorstellen dat ze het zo in het dossier schrijven.
En ik zou de volgende keer niet in je dossier gaan kijken wat de uitslag is voor je de afspraak hebt, dat wordt ook afgeraden. Veel ziekenhuizen hebben daarom een vertraging van een week ingesteld. Omdat dit dus voor veel onrust zorgt en mensen dus zulke dingen op internet/fora gaan opzoeken en daar meestal niet met de juiste info vandaan komen.
De bicceppees is uit een groef geschoten waardoor die is gaan irriteren. Nu gaan ze doormiddel van een kijk operatie die pees doorknippen en dan moet alles herstellen.