Nature Box shampoo/conditioner kruidvat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gekkie10

Nature Box shampoo/conditioner kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-19 21:33

Hallo bokkers,

Is er iemand die ervaring heeft met Nature Box shampoo/conditioner kruidvat.

Ik overweeg het om deze te halen maar vroeg mij af of er misschien bokkers waren met ervaring hiermee ;)

BigOne

Re: Nature Box shampoo/conditioner kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 21:35

Ik heb de shampoo , fijn maar het haar word er bij mij wat sluik van . Denk dat het voor een krullebol fijn spul is.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 21:51

Heb wel eens gelezen dat het product van alles vrij is maar dat het helemaal niet zo is.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 22:09

Voor de krullenbollen: deze spullen zijn niet cg-proof!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 22:33

Hier zeer fijn in gebruik! Zowel de de shampoo als de conditioner. Ik heb stijl haar en mijn vriend krullen en we zijn er beide blij mee :)

We vinden de Apricot veruit de fijnste.

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 23:09

Ik heb ze een paar dagen geleden gekocht en nu twee keer mee gewassen: tot nu toe voelt mijn haar er wel fijn van aan :) Ik wou er ook mee kijken of het voor mijn droge/geirriteerde hoofdhuid helpt (omdat er geen troep in zou zitten) maar ik denk dat ik nog even wat langer er mee moet wassen om dat resultaat te zien. Ik heb de apricot versie

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 23:14

Ik gebruik al een maand of 3 de avocado shampoo. Op zich vind ik het fijn. Ik heb geen last meer van een jeukende geïrriteerde hoofdhuid. Maar mijn haar is er wel droger van geworden.
Voor de droogte van het haar gebruik ik dus nog wel een masker 1 keer in de week. Dat maak ik zelf, met kokosolie en olijfolie.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 00:08

Ik heb de gele (macademia) gehad, geen succes bij mij: haar werd er ontzettend vet van -O-

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 00:45

Ik heb ook een poosje die met avocado geprobeerd omdat ik een gevoelige hoofdhuid heb. Maar ik vond het verschrikkelijk: mijn hoofdhuid werd alleen maar erger, mijn haar werd er droog van en ik kreeg veel meer haaruitval dan normaal -O- Dus ik ben er gauw weer mee gestopt

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 10:07

Ik heb hem toevallig gisteren gekocht en geprobeerd. Mijn haar is zachter dan normaal en makkelijker uit de knoop te krijgen. Heb de oranje en groene gehaald en de oranje gisteren gebrobeerd.

Denk dat ik nog wat voorraad ga halen. Hij is nu in de actie

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 10:43

Annikoe schreef:
Ik heb ook een poosje die met avocado geprobeerd omdat ik een gevoelige hoofdhuid heb. Maar ik vond het verschrikkelijk: mijn hoofdhuid werd alleen maar erger, mijn haar werd er droog van en ik kreeg veel meer haaruitval dan normaal -O- Dus ik ben er gauw weer mee gestopt

Hier ook een gevoelige hoofdhuid en zo'n beetje hetzelfde resultaat. Mijn hoofdhuid jeukte als de pest, ik ben weer heel snel teruggegaan naar mijn oude merk.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 10:51

Ik vond het helemaal niets...
Ik gebruikte de apricot versie en kreeg er heel droog en dof haar van.

En ik ben heel gevoelig voor roos/schilfers en mijn hoofdhuid werd extreem onrustig hiervan.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 11:14

Ik vind het vooral verdraaid slimme marketing :')

'83% natuurlijke ingredienten! (inclusief water)' :+

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 11:46

Annikoe schreef:

Dit had ik ook!

Ik ben nu weer terug naar de enige shampoo die wel lijkt te werken plus een conditioner in vaste vorm van Lush. Als die blijft bevallen ga ik ook voor een vegan shampoo bar.

MarritdeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 12:28

Ik heb de roze (volume), gekocht in duitsland geen idee of die hier ook te koop is. Ik heb erg sluik haar maar met deze shampoo wat minder. Haar voelt fijn en krijg veel complimenten dat mijn haar de laatste tijd zo mooi zit. Enige nadeel: het wordt iets sneller vet inderdaad. Met mijn andere shampoo na 3 dagen en deze shampoo toch echt wel na 2 dagen niet wassen vet haar.

Gekkie10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 12:38

Tot nu toe ben ik heel tevreden. Ik heb ook de oranje en groene gehaald. Beide geprobeerd en van alle twee worden mijn haren zacht en niet snel vet gelukkig