Sinds september zijn er herstructureringen op het werk geweest. Laat ons zeggen dat sommige teams niet even efficiënt zijn samengesteld. Ik werk hier reeds van 2007. Altijd fijn gevonden om te gaan werken. Tijdens de veranderingen zijn er mensen ziek geworden of konden bepaalde taken niet opnemen. Hierdoor heb ik al deze zaken toegewezen gekregen. Na enkele maanden is mijn emmer overgelopen omdat ik niet ontlast werd en de taken niet redelijk verdeeld werden. Hier is ook discussie ontstaan op een vergadering.
Het was kerstverlof. Goed ziek geworden en helemaal overspannen. Na het verlof terug gestart en al mijn energie was weg. Laat staan voor het huishouden en zorg voor gezin. Huisarts zette me thuis en zei dat ik een burn-out heb. Slaap ook heel slecht en bij kinesist voor overspannen spieren. Maar kon dit niet snappen na al die tijd en wou dit ook niet aanvaarden.
Vandaag moest ik terug op controle en ben ik volgens haar zeker niet klaar terug te gaan en heeft ziekte verlengd tot eind februari. Ik moet werken aan mijn grenzen stellen. En de combinatie werk/gezin/ontspanning maken maar weet totaal niet hoe hieraan te beginnen.
Ik heb wel een afspraak gemaakt met een jobcoach om me hier in te helpen.
Ik wou even informeren of nog mensen dit gehad hebben en hoe ze dit aangepakt hebben of jullie ervaringen zijn. Zou graag volgende maand de draad kunnen opnemen en terug gaan werken..
Sorry voor het lange verhaal.. heb het beknopt proberen te houden.