Sportschool

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Photograph

Sportschool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-19 17:25

Hee,

Ik en een vriendin willen “apart” een basic fit abonnement nemen. Waarschijnlijk de comfort.

Ik en die vriendin doen niet echt aan sport, ik rijd 1 x per week paard en zij doet aan zwemmen. Mijn doel om naar basic fit te gaan is om een rondere billen te krijgen, dunnere taille en een platte buik. Heeft iemand tips voor voeding, hoevaak ik per week naar de sportschool minimaal zou moeten gaan, en welke oefeningen ik moet doen. Daarbij ook hoelang ik per dag in de sportschool moet blijven.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:26

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:29

Als je je aansluit bij de fitness wordt er meestal samen met iemand die daar werkt een schema voedingsschema en een trainingsschema gemaakt als je hiernaar vraagt. Zij kunnen je daar vast en zeker bij helpen! Succes

BoydS

Re: Sportschool

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:43

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:43

In je profiel staat dat je veertien bent, bij Basic Fit (en ik denk ook bij andere sportscholen) mag je pas vanaf
je zestiende zelfstandig sporten in sportschool.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 18:06

Daarnaast zou ik niet zonder enige ervaring maar gewoon zelf gaan sporten. Je kan beter een goede trainer in de arm nemen als je echt iets wil bereiken. Maar dat ligt aan je motivatie ;) Diegene kan ook al jouw vragen beantwoorden.
Van "verkeerd" trainen krijg je blessures - en je bereikt je doelen niet.

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 18:22

Vaak zijn er in sportscholen meerdere 'coaches' aanwezig die je kunnen helpen met het opzetten van een trainingsschema met wat je doelen zijn. Zij kunnen je denk ik beter helpen dan de bokkers hier :) Ik ga zelf naar de sportschool in het dorp, heel gezellig en er zijn minstens net zo veel mogelijkheden als bij bijvoorbeeld BasicFit. Wellicht is dat ook een optie voor je?