Maar te hoge Bloedbezinking?
Zal mijn verhaal vertellen..hoe en wat voor dat er vraagtekens bij komen.
Ik ben vorig jaar April '18 begonnen met werken, en ik kreeg op 25 Juni '18 een vast contract
voor een halfjaar. Dan zou mijn laatste dag zijn op 24 December '18 zijn.
Maar die 24 December heb ik niet behaald. Ik had zeker in een halfjaar heel veel complicaties opgelopen (lichamelijk).
Het begon eerst bij 1 schouder, en daarna de andere schouder, en zo langzaam
ook mijn duimen/polsen en uiteindelijk zelfs mijn ellebogen die behoorlijk pijn deden.
Alles is behoorlijk overbelast geraakt, en zelfs ook nog 2 voeten met hielspoor opgelopen.
Maar daar heb ik gelukkig geen last meer door goede steunzolen (vorig jaar weer opnieuw laten maken)
Alleen in December nog bij het UWV geweest en die vertelde dat ik echt ziek moest melden,
als ze geen verlicht werkzaamheden hebben voor je dan moet jij je verplicht ziekmelden.
Dus ik zit eigenlijk al vanaf begin December in de ziektewet.
Ik ben voor mijn armen pas na de ziekmelding naar de huisarts geweest,
en die heeft mij toch nog doorgestuurd naar het Ziekenhuis voor foto's van de schouders/polsen/ellebogen.
Om voor de zekerheid Reuma/Artritis uit te sluiten, en een bloedafname.
Uit de foto's kwam gelukkig geen gekke dingen uit, alleen bij de bloedafname was er dus uitgekomen
dat mijn bloedbezinking (BSE) 31 was inplaats van 15 (normaal).
Huisarts heeft mij ook nog voor de zekerheid doorgestuurd naar een Reumatoloog, ook omdat ik
op dat moment nog veel last had van mijn gewrichten.
En die heb ik dus afgelopen Dinsdag gehad, en daar is ook weer bloed afgenomen.
Hij vondt het ook niet naar Reuma klinken en sloot dat ook uit.
Gisteren dus de bloeduitslag te horen gekregen, hij had 2 soorten Bloedbezinkingen afgenomen.
De ene was ergens gevoelig op, en die was normaal die zat onder de 5.
Maar de bloedbezinking die dus bij de Huisarts 31 was, was die bij de Arts van afgelopen Dinsdag dus 39.
En nu moet ik over een maand weer bloedafnemen om te kijken of het weer zo hoog is.
Als ie weer zo hoog is dan hoort het volgens hem bij mij.
Ik heb nu nog wel last van mijn beide armen, ik moet uitkijken dat ik geen zware dingen til.
Kan zijn dat ik daarna de hele dag een zeurende pijn in de armen heb, en als het echt pijn/pijn doet dan zit ik aan de Naproxen.
Maar ik vraag mij af of er meer mensen zijn met zulke hoge BSE (Ontstekingswaarde)?
Siggislief