Vaak ziek zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Misty444

Vaak ziek zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 13:11

Heyy, ik ben de laatste paar maanden heel veel ziek en moe enzo. Ik ben daarvoor naar de huisarts gegaan, bloed laten prikken maar daar is niks op te zien dus daar hebben we niet zo veel aan! :D Het is 2 maandjes goed gegaan, maar nu heb ik het gevoel dat het weer terug komt!
Klachten:
- grieperig
- verkouden/keelpijn
-intens moe
Ik eet genoeg fruit en groente op een dag en ik slik ook nog pilletjes vitamine enzo. Hebben jullie dit ook en wat kan ik er tegen doen? Want het is heel vervelend! Als jullie nog wat willen weten zeg het maar! Ik ben trouwens 13 (over een maand 14) jaar! *D

xRiiannex

Re: Vaak ziek zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:29

Hoe gaat het op school?
Heb je veel stress?

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:30

Is je hb waarde ook nagekeken en /of je vitamine B12 ?
Dat zou wat over je vermoeidheid kunnen zeggen..

Zelf heb ik altijd mijn hb waarde wat aan de lage kant. Als ik roosvicee ferro 1 x daags drink merk ik dat die waarde stijgt. Verder wordt er de volgende keer bij mij ook naar vitamine B12 gekeken.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:46

Niemand hier kan je daarop antwoord geven, dat is niet meer dan in het wilde weg speculeren.
Als het blijft dan terug naar je huisarts.

Maak je geen zorgen, een mens kan zich wel 5 keer per jaar grieperig voelen en goed verkouden zijn.
Er waart nu weer van alles rond, veel zieken, dus het is niet verwonderlijk dat je na 2 maanden weer het haasje bent.

Beterschap!