Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:"Gewoon" stoppen met deodorants, niemand wordt daar gelukkig van.
Wat jij beschrijft hoort niet te gebeuren. En daar zijn wel oplossingen voor. Uit mijn hoofd zeg ik dat je 7e borstwervel waarschijnlijk verantwoordelijk is voor dit gedoe.
Een orthomanuele arts kan controleren hoe of je verschillende wervels staan (je hele wervelkolom werkt samen) en kan een eventuele scheefstand opheffen.
Janneke2 schreef:Wat jij beschrijft hoort niet te gebeuren. En daar zijn wel oplossingen voor. Uit mijn hoofd zeg ik dat je 7e borstwervel waarschijnlijk verantwoordelijk is voor dit gedoe.
Een orthomanuele arts kan controleren hoe of je verschillende wervels staan (je hele wervelkolom werkt samen) en kan een eventuele scheefstand opheffen.
MarlindeRooz schreef:Mijn vriend gebruikt deze hier voor:
https://www.jumbo.com/odorex-extra-dry- ... K_EALw_wcB
Maar die is volwassen en geen puber meer, maar het zweten blijft.
purny schreef:Ben je al eens naar de huisarts geweest voor een verwijzing voor een dermatoloog?
Zelf zweette ik ook altijd heel veel. Net zoals jij. Kon spuiten wat ik wou en had alles geprobeerd. Toen ben ik naar de dermatoloog geweest en die heeft bij mij hyperhydrosis geconstateerd.
Oplossing en behandeling is botox.
Steeph schreef:Janneke2 schreef:Wat jij beschrijft hoort niet te gebeuren. En daar zijn wel oplossingen voor. Uit mijn hoofd zeg ik dat je 7e borstwervel waarschijnlijk verantwoordelijk is voor dit gedoe.
De wattewat?
Gewoon met dit probleem naar je huisarts gaan, zeggen dat je er last van hebt en hij of zij kan je hierbij adviseren welke middelen of ingrepen bij jou kunnen helpen
ViennaDj schreef:Janneke2 schreef:
En gaat dat via een operatie of?..
ViennaDj schreef:purny schreef:Ben je al eens naar de huisarts geweest voor een verwijzing voor een dermatoloog?
Zelf zweette ik ook altijd heel veel. Net zoals jij. Kon spuiten wat ik wou en had alles geprobeerd. Toen ben ik naar de dermatoloog geweest en die heeft bij mij hyperhydrosis geconstateerd.
Dat kost zeker heel veel geld en is niet vergoed?
MarlindeRooz schreef:Mijn vriend gebruikt deze hier voor:
https://www.jumbo.com/odorex-extra-dry- ... K_EALw_wcB
Maar die is volwassen en geen puber meer, maar het zweten blijft.
purny schreef:Ben je al eens naar de huisarts geweest voor een verwijzing voor een dermatoloog?