Emmaa_ schreef:Is het echt vet of is het los vel? Doe je naast het koolhydraatarm eten ook nog aan sporten? Zo niet kan het zijn dat het iets verbetert als je aan krachttraining gaat doen en je je spieren beter gaat definiëren. Als je het gevoel hebt dat je neigt naar liposuctie zou ik eens een gesprek aangaan met de huisarts om te kijken of je ervoor in aanmerking komt via de verzekering, zeker als je er zo onzeker van wordt en het je zelfbeeld zo beïnvloedt zou het best kunnen dat dat kan.
Nee het is echt vet, ik heb er gelukkig geen los vel aan overgehouden. Ik heb een jaar lang 3 tot 4 per week in de sportschool gezeten en daarnaast fietste ik iedere dag 20 km. Nu ben ik gestopt met de sportschool en doe ik in plaats daarvan neer met het paard. Ik sta op een doe het zelf stal en rij of fanatiek of loop naast haar. De 20km fiets ik nog steeds per dag. Oja en ij doe nog aan hoelahoepen met een fitness hoelahoep. Ik ben bij de HA geweest en die stuurde mij naar de diëtist waar ik het niet mee kon vinden. De diëtist was tegen mijn kha dieet en ik voelde mij daardoor juist beter. Ik heb het dieet van een voedingsconsultant waar ik zelf op eigen kosten al heen ging.
karuna schreef:Als het los vel is zal liposuctie niet helpen. Dan helpt helaas alleen vel weghalen. Maar is een zware ingreep met langere nasleep ivm genezen.
Als het vet is zal eerst beweging buikspieroefeningen en een normaal maar gezond eetpatroon het beste zijn. Zolang het geen mega dikke buik is is ermee leren leven misschien de beste en goedkoopste oplossing
Het zal voor de meeste misschien nirt heel erg zijn maar ik vind het wel heel erg. Het is nl uit verhouding boven mijn navel is het goed strak geworden en verschijnen blokjes op mijn buik daar onder begint het probleem. De frustratie is vooral dat ik al zo lang bezig ben en get toch biet lukt. Ik ben in oktober op vakantie geweest en voor het eerst ook weer in bikini en ik kan alleen maar die rand zien.