Sinds een aantal jaar heb ik last van haaruitval. Nu zullen de meeste denken haaruitval is heel normaal maar bij mij is het echt heel extreem.
Het begon een aantal jaar geleden met een paar haren en naarmate de jaren vorderde nam het aantal haren flink toe.
Vanaf een halfjaar tot een jaar is dit zo extreem geworden, dat ik bij het voorste deel van mijn haar kaal aan het worden ben..

Ik durf mijn haar ook niet te borstelen omdat ik gewoon schrik van het feit hoeveel haar ik verlies.
Verder heb ik altijd een speciale shampoo gebruikt van neutral met 0% parabenen, kleurstoffen en parfum.
Ik maak mij er dus ook veel zorgen over.. Waarom verlies ik zoveel haar op deze jonge leeftijd?
Zoveel vragen zonder antwoorden. Is het erfelijk, wat is er mis met mijn lichaam, leef ik wel gezond..
Zelf heb ik al gedacht aan vitamine B12 maar ook hier geen baat bij gehad. Ik ga morgen ook langs bij de kapper om te vragen wat ik het beste kan doen en of er iets aan gedaan kan worden of dat ik hiermee moet leren leven.
Zijn er mensen die zich hier in kunnen vinden en die eventueel weten welke middeltjes ik zou kunnen proberen om deze extreme haaruitval te verminderen of om misschien te zorgen dat mijn haar wat steviger wordt en niet zo snel uitval dan hoor ik dit heel graag!

Groetjes!