Ik heb al 3/4 weken keelpijn en last van m’n oren. Nou is dat begin deze week verergt en toen ik gister naar de zuster ging zei ze dat mijn keel ontstoken is en het doorgetrokken is naar m’n oren. M’n oren zijn verder schoon.
Ik heb penicilline gekregen en daar zit ik nu vandaag en gister aan. De zuster zei dat het een paar dagen duurt voordat het gaat werken.
Maar man man, ik kan van de pijn toch echt niet slapen! Zelfs twee pijnkillers voor het slapen helpen niet, heb ibuprofen en paracetamol geprobeerd.
Elke x als ik slik brand het vreselijk, ik hoest regelmatig groen snot op vanuit m’n keel, dan brandt mn keel daarna nog erger, al het eten en drinken doet ook erge pijn. Olijfolie oordruppels van de apotheek maken mn oor nog meer geirriteerd. Met zout water gorgelen doe ik ook maar merk nog geen verschil.
Iemand een huistuin middeltje zodat ik vannacht misschien wel kan slapen? Ik ben alleen thuis met m’n dochtertje en ook geen familie in de buurt dus een paar uurtjes slaap zou welkom zijn

Ik heb op Bokt gezocht maar niet echt een topic kunnen vinden, google zegt alleen maar olie wat ik dus geprobeerd heb en averechts werkt... en drop hebben ze niet waar ik woon

Thanks!