Al een hele lange tijd loop(letterlijk) ik met een vervelend probleem. Mijn nagel van mijn grote teen groeit al jaren in mijn huid. Heb al vanalles geprobeerd om er van af te komen maar het lijkt maar niet op te houden.
Wat ik al heb ondernomen:
* ik ben bij de podotherapeut geweest en heb zooltjes aangemeten gekregen, daarnaast draag ik geen krappe of smalle schoenen.
* ik ga iedere 6-8 weken naar de pedicure
* ik behandel mijn kalknagels met daktarin en teatree olie
* 1.5 jaar geleden heeft de huisarts al een stuk nagel verwijderd. Maar dit deed zo ontzettend veel pijn (aangezien ik nog steeds alles voelde ondanks de verdoving) dat ik niet meer terug durf naar de huisarts.
Mijn nagels groeien helaas als nietjes dus klemmen zich vast in mijn huid, en doordat ik een kalknagel aan die zelfde teen heb, is die nagel ook super hard. Als ik bij de pedicure ben geweest voelt het een stuk beter, maar nu doet het zelfs pijn als ik er zachtjes over heen wrijf.
Misschien een stomme vraag, maar zouden ze onder narcose niet de gehele nagel kunnen verwijderen, zodat er weer een gezonde nagel terug groeit? Of is dat niet mogelijk?
Iemand een goede tip?