Ernstig vermoeid en zere benen/rug

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ernstig vermoeid en zere benen/rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:07

Hallo allemaal,

Enkele weken terug heb ik wondroos gehad en sinds die tijd begonnen mijn benen dag en nacht zeer te doen. Vooral de bovenbenen. En na inspanning word de pijn alleen maar erger

Het is geen spierpijn. Maar een constant zeurende pijn wat afwisselt met stekende pijn. En er overheen wrijven is ook behoorlijk gevoelig.

Ook mijn vermoeidheid word steeds erger. Als ik kans krijg slaap ik de hele dag.

En sinds een paar dagen heb ik dezelfde pijn in mijn rug.

Nu ben ik van de week al bij de huisarts geweest en heb ik bloed moeten prikken op: Schildklier, pfeiffer, suiker en algemeen bloedbeeld.

Op mijn vitamines ben ik eind september nog op getest. Omdat ik bekend ben met vitamine te korten.
Vit d zat rond de 88, folium rond de 18 en ijzer 43.
B12 is niet op geprikt. Omdat ik nu al een jaar lang 1 x per week een injectie krijg.

Dus nu is mijn vraaf of iemand deze klachten herkend. Wil gewoon weer fit zijn. Ben nu bijna 24 en loop al 8 jaar met mijn gezondheid te kwakkelen ;(

Groetjes,
[***]

Marie111
Berichten: 4679
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Ernstig vermoeid en zere benen/rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:30

Ken het zelf niet, maar hoorde van de week van iemand die naar een Mesoloog is geweest.

Ze had allerlei vage klachten, maar volgens de bloeduitslagen mankeerde ze niks.

Heb nog niet gehoord of de Mesoloog wel wat gevonden heeft, maar het concept van de Mesologie klinkt wel goed

roosa

Berichten: 2312
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Ernstig vermoeid en zere benen/rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:04

Test op lyme misschien een optie?