Blauwe plek zonder stoten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Blauwe plek zonder stoten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-18 21:17

Ik kan gelukkig morgen al bellen voor de uitslag. Heb er wel een mooie blauwe plek bij. Er is te diep geprikt met bloedprikken denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 22:03

Hopelijk goed nieuws morgen!

Haha, een blauwe plek met prikken gebeurt vaker... Ken iemand (persoon X) waarvan de moeder veel prikt. Persoon X moest laten prikken ivm controle, 'dat kan moeder wel doen!' 'prima!'

De hele elleboog was blauw de volgende dag :') En ook al gebeurt het vaker, moeder baalde wel!

Freya6

Berichten: 2473
Geregistreerd: 27-02-12

Re: Blauwe plek zonder stoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 11:20

Te lage ijzer krijg je ook spontane blauwe plekken van.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Blauwe plek zonder stoten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-18 14:12

Uit de bloeduitslag is niks gekomen. Dus nu afwachten totdat de plek is weggetrokken en of de bult eronder ook weggtrekt.
Ik ben nu een regenboogje...

Afbeelding

BigOne
Berichten: 38312
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Blauwe plek zonder stoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 14:16

Zoals het er nu uitziet is dat toch van een stoot gekomen, iets met een geribbeld oppervlak. Misschien in haast niet echt gemerkt behalve even auw!! En wanneer het diep wegkomt zal je de blauwe plek vaak later zien dan wanneer je je stoot op een harde plek(scheenbeen oid).

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-18 19:46

bigone schreef:
Zoals het er nu uitziet is dat toch van een stoot gekomen, iets met een geribbeld oppervlak. Misschien in haast niet echt gemerkt behalve even auw!! En wanneer het diep wegkomt zal je de blauwe plek vaak later zien dan wanneer je je stoot op een harde plek(scheenbeen oid).


Die ribbels zijn van ondergoed en mijn (rij)broek. Die lopen daar precies overheen namelijk. Je ziet op de foto ook dat die lijn buiten de plek doorloopt. Die lijnen zitten er in de ochtend namelijk bijna niet meer, maar aan het einde van de dag zitten ze waar mijn broek heeft gezeten.
Een geribbeld oppervlak kan ik namelijk helemaal niet vinden. Maar ik zoek nog steeds door :)