OneFit, wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

OneFit, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 10:48

Tot mijn verbazing zag ik dat er hier nog geen topic over is, dus open ik hem zelf maar.

Nog meer mensen die sporten via OneFit? Het is een app waarmee je bij heel erg veel locaties kan sporten! Dus yoga, crossfit, zwemmen, boulderen, paaldansen noem maar op. Het bevalt mij echt super goed, ik heb nog nooit zoveel gesport.

De website: https://onefit.nl/nl-nl

Ik zit zelf in Amsterdam, en ben benieuwd of mensen nog tips hebben voor leuke workouts? Wat is jullie favoriet? Hoe vaak ga je?

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: OneFit, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 09:33

Ik zit niet bij OneFit maar bij Urban Sports Club, zo'n zelfde principe maar dan in Duitsland. Ik heb ook nog nooit zoveel gesport, zo fijn dat je iedere dag precies kunt doen waar je zin in hebt!
Ik ga zo'n 4/5 keer per week waarvan minimaal één keer yoga, verder doe ik graag Functional training, calisthenics, acrobatiek, zwemmen en deepwork (maar dat is geloof ik vooral in Duitsland bekend?). Plus gewoon voor mezelf trainen in de sportschool :) .

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: OneFit, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-18 13:19

Klinkt goed! Grappig is dat he, ik voel me net een kind in de snoepwinkel, alles is zooo leuk.

Wat voor soort lesjes is calisthenics? ik ken het idee maar vraag me af hoe zo'n les eruit ziet zegmaar.

Ik vind het ook ideaal dat er altijd wel een locatie & tijd bijzit die goed uitkomt. Ik ga zelf 4-6 x per week, probeer 1x te paaldansen, 1x yoga en de rest functional training zoals bootcamp, HIIT, Crossfit en soms zwemmen. Wil binnenkort ook eens gaan boulderen.

Wat is deepwork?