Hoeveel pech kan je hebben

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 16:11

@Wachten op een chirurg

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:13

Want ze vertrouwen het niet? Of had je sowieso een afspraak met een chirurg?

Wescha
Berichten: 734
Geregistreerd: 12-12-17

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 01:08

Hoe gaat het nu?

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 00:05

Tja ze hebben met een dikke spuit weer rotzooi uit mijn buik gehaald dus de druk was er weer af. Ze hebben wederom dit weer op kweek gezet en moet volgende week terug komen. Nog even afwachten dus.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 11:59

Wat rot zeg! Ondertussen kunnen ze niks? Je blijft dus met de ontsteking lopen?

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-18 23:20

Ja helaas wel ze willen kijken of mijn lichaam dit zelf op lost anders moeten ze weer opereren en dstbdoen ze liever niet.
Zondag avond brak er toch een stuk van een kies. Precies zo dat zelfs de hele kies door midden gebroken was. (Pepernoten zijn zo ontzettend lekker)
Tja de hele nacht van zondag op maandag veel pijn gehad. Maandag moest ik sowieso naar de tandarts voor het passen van een gedeeltelijk gebitje.Ze heeft direct die kies bekeken en aangegeven dat die niet meer te redden was en er dus uit moest. Nou ik weet nu weer waarom ik zo bang ben voor een tandarts. Pff hij was bijna niet te verdoven uiteindelijk hebben ze er toch andere verdovingsvloeistof bij gehaald en daarmee lukte het wel. Dus nu naast een zere buik een zeer opgezet bakkie. Alles komt altijd tegelijk.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 07:50

Wow wat heftig allemaal. Wat een pechvogel.

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-18 13:32

Tja nu net op controle geweest bij mijn eigen chirurg helaas niet goed en dus nu vanmiddag weer onder het mes om het matje er weer uit te halen

mala26

Berichten: 5003
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:46

Ach... zit je niet mee zo.
Sterkte vanmiddag

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 15:31

He.. sterkte zo!

Chapeau2002

Berichten: 897
Geregistreerd: 18-03-15
Woonplaats: Heemskerk

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:53

Hè bah, wat rot allemaal voor je. Heel veel sterkte.. :(:)

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 19:06

O jeetje. Hier helaas ook slechte ervaringen met een matje. IK heb 2 buikoperaties gehad waarbij ze ook door mn navel zijn gegaan. Later heb ik een littekenbreuk gekregen in mn navel. Omdat ik in 2015 geopereerd moest worden, kon dat ook wel even ''erbij'' gedaan worden.
Ik werd wakker met extreem veel pijn. Was toen al iets van 6x geopereerd, zwaardere operaties ook, maar was nog nooit wakker geworden met zoveel pijn.
Moest de nacht blijven en zou pijnstillers krijgen, maar de verpleging was waardeloos. Volgende dag kwam iemand van de pijnpoli die de dosis verdubbelde. Dag erop schrok de arts hiervan, maar ik mocht naar huis en moest afbouwen. Ik was knetter stoned en we hadden ook niet hierop gerekend, vanwege ''kleine'' ingreep.
Nog heel lang, veel pijn gehad en zelfs toen de constante pijn verdween, voelde ik het wel met bepaalde bewegingen en houdingen nog.
Zelfs nu nog vaak last.

Helaas beweren ze dat ze hem niet kunnen zien zitten en dat ik gewoon pech heb. Heb dat om me heen van meer mensen met een matje gehoord, dus baal er erg van.

Ik had op zich wel een matje moeten krijgen, maar door de chirurg die ook mn buikoperaties heeft gedaan en snapt dat er verklevingen en littekens zitten die extra pijnlijk zijn.

Ontzettend balen voor je dat je weer onder het mes moet, want die narcoses zijn ook een aanslag op je lijf. Heel veel sterkte en beterschap!

Wescha
Berichten: 734
Geregistreerd: 12-12-17

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 06:40

Hoe gaat het nu?

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 08:27

Wat een pech heb je inderdaad, veel beterschap gewenst!! Hoe is het nu met je?
Vind je het leuk om kaartjes te krijgen?

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 13:10

Zo inmiddels al weer even verder. Na dus 3 keer geopereerd te zijn hebben ze afgelopen vrijdag dus opnieuw onder plaatselijke verdoving er weer een gat van 1.5 cm in gemaakt. Dit omdat de boel dus helaas er niet goed uit zag. Vanaf vrijdag ben ik weer twee keer op een dag aan het spoelen en vanmorgen weer bij de chirurg geweest. Alles zag er gelukkig goed uit. Over twee weken terug komen.

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 13:54

Ik hoop zó voor je dat het nu gaat genezen! Hou je taai Fenja.

janouk
Blogger

Berichten: 17869
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 13:59

Ppffff duim duim duim
Beterschap

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 20:14

*\o/* 4 dec een kies dwars door midden rechts onder. ontzettend veel pijn en helaas de kies moest er uit. Vandaag tijdens het eten van een oliebol rechts boven precies hetzelfde kies dwars door en dus vanmiddag weer tripje tandarts en ook deze kies moest er helaas uit.
Mijn gebit is minder door eerdere chemo kuren. Boven staat op de nominatie om er helemaal uit te gaan. Maar het is wachten op de afspraak. Met de kaakchirurg. Het gaat getrokken worden onder narcose waar ik enorm blij om ben.

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:30

Jemig ook nog je gebit! Wat een ellende. :(:)

mysa

Berichten: 10484
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:55

Ach Fenja, ik heb eerder je topics gelezen toen je slokdarmkanker had. Ondanks alle pech die je nu hebt is het toch goed te horen dat je verder wel weer gezond bent geworden. Ik heb trouwens ook een buikwandbreuk, al bijna dertig jaar. Die heeft tot nu toe gelukkig nooit problemen gegeven. Want ik heb al vaker vervelende verhalen over matjes gehoord. Sterkte met alles.

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:17

Amai, het klinkt ontzettend pittig. Hopelijk krijgen ze alles goed onder controle. Ik hoop ook dat je een beetje kunt genieten van oudjaar/nieuwjaar. Heel veel sterkte!

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 06:50

Gisteren op controle geweest en helaas blijft de pech voort bestaan. Na nieuwjaar ben ik enorm verkouden geworden wat resulteerde in heel erg hoesten. Dit heeft er weer voor gezorgd dat ik ongeveer 1 cm onder mijn middenrif opnieuw een littekenbreuk heb opgelopen. En ook deze moet helaas gerepareerd worden wat betekend dus weer onder het mes.

Siggislief

Berichten: 13967
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 07:04

#)

Wanneer mag je een keertje geen binnenkant van het ziekenhuis/huisarts/tandarts te zien?
Dit gun je niemand, alleen je aartsvijand!

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Hoeveel pech kan je hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:13

Tjeee wat rot. Het houdt niet op :(

Wanneer kunnen ze je helpen?

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-19 10:59

Selka schreef:
Tjeee wat rot. Het houdt niet op :(

Wanneer kunnen ze je helpen?


Mijn chirurg is ook oncologisch chirurg en heeft mij al veel vaker geopereerd. Omdat ze ook veel oncologische gevallen doet heeft ze het ontzettend druk.

Toch denken ze erg fijn mee vanuit het ziekenhuis. In maart gaan er namelijk een kleine 200 ooien aflammeren en ja dan hebben we het gigandruk. Ik kan eigenlijk niet gemist worden omdat ik de stagiaires overdag begeleid zodat de eigenaar van de schapen de nachten waar kan nemen en overdag bij kan slapen. De ooien zijn al drachtig dus uitstellen van geboortes kan helaas niet.

Dus hebben ze mij weer ergens tussen weten te krijgen. En voor nu staat de planning op 29-01-19. Ik ga nog proberen of de kaakchirurg in het martini op die dag ook mijn gebit kan doen dat scheelt namelijk weer een narcose. Anders staat die gepland op 07-02-19 in een ander ziekenhuis omdat de wachttijden te lang waren om in Groningen behandeld te worden. We gaan wel zien hoe dit gaat lopen en anders gaat het een zwaar weekje worden. Maar heb al voor hetere vuren gestaan dus dit valt allemaal wel mee.