Fit at Home

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 22:15

Aangemeld met starters pakket

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-18 22:52

Ja dat is denk ik de beste keuze. Heb ik ook gedaan.
Heb alleen geen idee hoe ik die massage foam roller dinges moet gebruiken. Maar misschien komt die verderop in de training aan bod :')

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 23:22

Haha ja. Weet het ook niet.
Hoe lang duurt het voor je het pakket binnen hebt?
Had proefles gedaan voor billen/ benen en maar fitness stiek om mijn enkels geknoopt. :=
Blijft natuurlijk voor geen meter zitten, maar ja. Tijdelijke oplossing.
Weet alleen niet of yoga mijn ding gaat worden. Kan niet eens fatsoenlijk in kleermakerszit zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 04:55

Heeft er iemand hier een idee hoe het zit met de trainingen en een niet zo gezond lichaam?
Is alles wel medisch verantwoord zeg maar? Of moet je met bepaalde aandoeningen toch uitkijken?
Las wel dat je bij een blessure moet overleggen met je HA, maar niks over chronische aandoeningen...

Ik ben een hele tijd naar een fitness gegaan die werkte met kinesisten en oefeningen 'op maat' gaven.
Daarnaast nog een stukje cardio-training en dan was ik al snel anderhalf uur zoet.. Minsten 2u elke keer kwijt en dan thuis nog douchen ed. Moeilijk vol te houden als je 3x per week 'moet' en onregelmatig werkt (en dus die aandoening).

Geen idee trouwens of ik het thuis wel zou doen/volhouden maar het kost gelukkig niet zoveel :+
Maar vraag me dus af of het een goed idee is...

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 08:56

tylando schreef:
Haha ja. Weet het ook niet.
Hoe lang duurt het voor je het pakket binnen hebt?
Had proefles gedaan voor billen/ benen en maar fitness stiek om mijn enkels geknoopt. :=
Blijft natuurlijk voor geen meter zitten, maar ja. Tijdelijke oplossing.
Weet alleen niet of yoga mijn ding gaat worden. Kan niet eens fatsoenlijk in kleermakerszit zitten.


Bij mij precies 1 week later binnen. Maar ik had er wel nog een mailtje achteraan gestuurd omdat ik het lang vondt duren.
Yoga vondt ik ook frustrerend, de tweede les dan.. mevrouw stond met gestrekte benen allemaal kunstjes te doen en ik kwam nog niet in de buurt van de posities :')

[***] schreef:
Heeft er iemand hier een idee hoe het zit met de trainingen en een niet zo gezond lichaam?
Is alles wel medisch verantwoord zeg maar? Of moet je met bepaalde aandoeningen toch uitkijken?
Las wel dat je bij een blessure moet overleggen met je HA, maar niks over chronische aandoeningen...

Ik ben een hele tijd naar een fitness gegaan die werkte met kinesisten en oefeningen 'op maat' gaven.
Daarnaast nog een stukje cardio-training en dan was ik al snel anderhalf uur zoet.. Minsten 2u elke keer kwijt en dan thuis nog douchen ed. Moeilijk vol te houden als je 3x per week 'moet' en onregelmatig werkt (en dus die aandoening).

Geen idee trouwens of ik het thuis wel zou doen/volhouden maar het kost gelukkig niet zoveel :+
Maar vraag me dus af of het een goed idee is...


Dat weet ik niet, misschien kun je ze een mailtje sturen?
Ik weet wel dat er van de meeste dingen een ‘makkelijkere’ minder inspannende versie wordt uitgelegd. Maar weet niet of dat voldoende is.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 12:23

Kreeg net bericht dat mijn pakket onderweg is.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 12:42

Ik denk dat ze de mijne gewoon vergeten waren :+
Na mijn mailtje was 1 dag later het pakket ook binnen.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:06

Ik denk ook dat je t zo zwaar of licht voor jezelf kan maken als je zelf wilt.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:17

Ik had het pakket in 3 dagen in huis

Ik ben ok beperkt nav een heupoperatie. Ik train alleen wat ik kan doen en wat ik herken van mijn trainingen bij de fysiotherapeut

Anoniem

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:40

Ga ze eens een mail sturen inderdaad, kijken wat ze erover zeggen.
En eens overleggen met mijn kiné wat hij ervan vindt of waar ik op moet letten...

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 14:11

Nou heb de BB gedaan met stiek om je benen ~~}>
Was best pijnlijk :=

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:20

Ik heb t stiek gisteren van de Sint cadeau gekregen... Ik ben nog moed aan t verzamelen :+

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:31

Succes :=

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:48

Ik ga morgen mijn sportschool abbo opzeggen en hieraan beginnen. Heb net de site bekeken en het klinkt allemaal ideaal! Ik ben benieuwd, voor de sportschool had ik weinig motivatie omdat je dan '' helemaal'' daar naartoe moet etc.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 15:55

benangelique schreef:
Ik heb t stiek gisteren van de Sint cadeau gekregen... Ik ben nog moed aan t verzamelen :+


Ineens wordt die step touch enzo wel heel heftig :')
Maar ik voelde mij wel minder nutteloos zeg maar hahaha.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 15:56

Nathalie18x schreef:
Ik ga morgen mijn sportschool abbo opzeggen en hieraan beginnen. Heb net de site bekeken en het klinkt allemaal ideaal! Ik ben benieuwd, voor de sportschool had ik weinig motivatie omdat je dan '' helemaal'' daar naartoe moet etc.


Daarom ging ik ook niet. Nu is het je bent klaar drinkt even een glas water en een minuut later sta je al lekker onder de douche. Ideaal!

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6648
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 16:15

Is dit een beetje voor iedere leek te doen en vol te houden? :Y) Duren alle lessen ongeveer even lang of zit daar veel verschil in?

Het ziet er in ieder geval goed en prettig uit, legt de drempel toch iets minder hoog om te gaan sporten denk ik. Sowieso ook die combinatie met het starterspakket; ik ga er over nadenken!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 16:25

Iedere simpele ziel kan het volgen. De lessen bouwen op, die als je bij les 1 begint ipv les 130 kan je het goed volgen.
Zelf heb ik voorkeur voor de korte lessen van 20 minuten, maar er zijn ok lessen van 45 minuten

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 16:35

Ik vindt de lessen van 20 minuten ook fijn. Als ik nog energie heb doe ik er nog een van 20 minuten (vaak fullbody & billen en benen).
Maar je hebt ook Yoga (45-50 min) en intensity (45-50 min.)
Iedereen kan het doen het wordt goed en visueel uitgelegd.

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:04

Bedankt voor de tip. In het verleden wel een personal trainer aan huis gehad maar dat is best duur. Ondanks dat we hier alles thuis hebben vind ik het lastig sporten zonder iemand die me zegt wat te doen. Dit lijkt me best ideaal!

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 22:06

Je kunt het ook 1 maand proberen voor een tientje en dan vervolgens alsnog een abonnement afsluiten als het iets is :)

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:40

Ik heb me vandaag aangemeld! Heb het abonnement van een jaar met de starterskit. Ik kom er alleen niet helemaal uit; word deze nu automatisch verstuurd gezien ik dat abbo heb afgesloten?

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 01:55

Ja bij mij wel.
Als je je gegevens hebt ingevuld op de site.

iirrssjjee

Berichten: 5938
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Fit at Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 02:51

Is dit account net als met netflix? Dus als 1 iemand het "aanschaft" kun je op meerdere apparaten op meerdere adressen kijken?

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-18 08:04

LoveUggs schreef:
Ik heb me vandaag aangemeld! Heb het abonnement van een jaar met de starterskit. Ik kom er alleen niet helemaal uit; word deze nu automatisch verstuurd gezien ik dat abbo heb afgesloten?


Was mij ook onduidelijk maar ja, die zit erbij :j


iirrssjjee schreef:
Is dit account net als met netflix? Dus als 1 iemand het "aanschaft" kun je op meerdere apparaten op meerdere adressen kijken?


Denk ik wel, nog niet geprobeerd eigenlijk..