Help! Wat is er toch met mijn baby..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 23:00

Al een tijdje niks gepost hier!

Inmiddels 4x bij de osteopaat in Belgie geweest, 27 dec voor het laatst en we hebben geen nieuwe afspraak meer staan. Sinds een week of 2 gebruiken we geen ranitidine meer! En de gelilact om in te dikken enkel nog voor zijn flesje van de nacht *\o/* heel blij mee! Het gaat super goed met Sam, lekker vrolijk mannetje dat de hele dag lacht en zich volop ontwikkelt.

Spugen doet hij overdag nog af en toe, de ene dag meer dan de ander. Het wegslikken zie ik echt nog maar sporadisch een keer! De gelilact is echt een topper van een alternatief voor jbpm, totaal geen krampjes van dit spul. Onbegrijpelijk dat dit niet wordt voorgeschreven in Nederland en nog zo onbekend is.

Tieneke

Berichten: 21686
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Help! Wat is er toch met mijn baby..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 23:02

TS, ik ben superblij dat ik toevallig dit topic tegenkwam en je heb doorverwezen. Top dat het zo goed gaat!!

pmarena

Berichten: 48184
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Help! Wat is er toch met mijn baby..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 10:47

Wat een geluk dat het al zo snel zoveel verbeterd is *\o/*

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Help! Wat is er toch met mijn baby..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 13:33

Wat fijn zeg!! Top om te horen!!! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:05

Wat fijn! Gaat het met jou ook beter? Kan je weer een beetje bijtanken?

JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 20:21

Tieneke schreef:
TS, ik ben superblij dat ik toevallig dit topic tegenkwam en je heb doorverwezen. Top dat het zo goed gaat!!


Daar ben ik ook ontzettend blij mee!! Een bekende van me met ook een babytje met reflux is er afgelopen week ook voor de eerste keer geweest. Hopelijk gaat het voor haar net zo goed werken!

Met mij gaat het ook goed! Heb een nieuwe baan die helemaal aansluit bij wat ik zocht dus dat is echt super tof!! Mijn partner en ik zijn inmiddels 2x bij een relatietherapeut geweest en dit traject loopt voorlopig.

Nu Sam zo vrolijk is ga ik ook vaak met hem op pad! Het houdt me niet meer tegen om dingen te doen en als ik geen oppas heb gaat hij gewoon lekker mee en dat doet hij super goed! Ik kan weer lekker dingen ondernemen. Gister helaas mijn laatste oma overleden dus dat is wel droevig, maar ben erg blij dat ze Sam heeft ‘gekend’.